تصاویر جدید از بی‌ام‌و سری 2 کوپه لو رفت


تصاویر جدید از بی‌ام‌و سری 2 کوپه لو رفت
یکی از کاربران فضای مجازی جدیدا تصاویری از خودرو مورد انتظار شرکت بی ام و را در فضایی بسته، منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اخیرا تصاویری از خودرو BWM 2 Series کوپه پیش از رونمایی آن در نمایشگاه های آخر سال فاش شده است. این تصاویر نخست توسط یک کاربر در فضای مجازی در حالیکه نشانگر خودرو سری دو در یک فضای بسته هستند گرفته شده اند.

در حالی که عموم قسمت های این خودرو توسط پارچه پنهان شده و پیدا نیست، ولی آن بخش هایی که با پارچه پوشیدع نشده اند نشانگر آن است که خودرو جدید شرکت بی ام و توانسته تا از بهمراه داشتن دریچه هوای کشیده و بلند خلاص شود. این در حالیست که مدل مشابه و هم خانواده این خودرو، یعنی ۴ Series از یک دریچه بلند و کشیده بر روی قسمت جلویی خود بهره مند است. خودروی کوپه BMW 2 Series توانسته تا به جای برخورداری از دریچه بلند، از یک جفت مسیر هوای پهن همانند مدل های جای گذاری شده در خودروهای Z4 و ۳ Series برخوردار شود.

تصاویر جدید از بی‌ام‌و سری 2 کوپه لو رفت

در کنار این دو دریچه هوای پهن، چراغ های ال ای دی قرار گرفته و فضای بیشتری را برای به نمایش گذاشته شدن سپر جلویی باز گذاشته اند. سپر ذکر شده در عین سادگی بسیار با برخورداری از چند برش مناسب توانسته زیبایی لازم را در جلوی خودرو فراهم سازد. در پشت خودروی BMW 2 Series کوپه، این شرکت سازنده تلاش داشته تا روند قراردهی باله کوتاه و جذاب خود را طی کند. پائین تر از باله ذکر شده، چراغ های ال ای دی با طراحی اسپرت قرار گرفته تا نمای پشتی این ماشین را با قسمت جلویی هماهنگ سازد. گقتنی است که طراحی صورت گرفته بر روی نمونه جدید BMW 2 Series Coupe با مدل های ۸ Series و ۴ Series تفاوت دارد.

طراحی این چنینی بهمراه اگزوز ذوزنقه ای نشانگر یک ماشین اسپرت مدل M Performance است که بر روی M240i دیده می شود. شرکت بی ام او پیشتر اظهار داشته بود که خودروی ۲ Series کوپه قرار است از قالب ساختاری نسل جدید بهره مند باشد و همینطور در نظر دارد سال آینده آنرا منتشر کند. بر خلاف مدل ۲ Series Gran Coupe، این اتومبیل قرار است تا از قدرت رانش چرخ های پشتی خود برخوردار شود. ماشین ۲ Series Coupe همینطور از یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر برخوردار خواهد شد که در مدل های پیشرفته تر این نمونه به شش سیلندر تغییر خواهد کرد.

تصاویر جدید از بی‌ام‌و سری 2 کوپه لو رفت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه بوگاتی سریع ترین قطار جهان را ساخت؟