5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید


5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

آئودی A3 سدان جدید نقطه ورود قدرتمندی به کلاس لوکس‌های ساب کامپکت محسوب می‌شود. این کلاس هم‌اکنون شامل خودروهایی همچون آکورا ILX، ب ام و سری 2 گرن کوپه، مرسدس بنز A کلاس و CLA می‌باشد. با وجود استایلی به‌روز، کابین ارتقا یافته و قیمت پایه حدود 30 هزار دلار، انتظار می‌رود A3 جدید خودرویی … The post 5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید...

آئودی A3 سدان جدید نقطه ورود قدرتمندی به کلاس لوکس‌های ساب کامپکت محسوب می‌شود. این کلاس هم‌اکنون شامل خودروهایی همچون آکورا ILX، ب ام و سری 2 گرن کوپه، مرسدس بنز A کلاس و CLA می‌باشد. با وجود استایلی به‌روز، کابین ارتقا یافته و قیمت پایه حدود 30 هزار دلار، انتظار می‌رود A3 جدید خودرویی کاملاً رقابتی در مقایسه با دیگر رقبا باشد؛ اما اگر شما بیشتر به خودروهای کارکرده و قیمت مناسب آن‌ها تمایل دارید می‌توانید گزینه‌های زیر را بررسی کنید.

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

فولکس‌واگن گلف GTI مدل‌های 2015 تا 2019

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

این خودرو شاید از نظر فنی یک محصول لوکس نباشد اما به لطف متریال باکیفیت و کیفیت ساخت عالی کاملاً حس لوکس بودن را منتقل می‌کند. گلف GTI جدید و صفرکیلومتر قیمت حدود 40 هزار دلاری داشته اما هفتمین نسل این خودرو در بازار کارکرده‌ها با قیمت حدود 10 هزار دلار در دسترس است. حتی مدل‌های کارکرده تائید شده که دارای گارانتی هستند نیز قیمت حدود 15 هزار دلاری دارند. ما GTI را به خاطر پلتفرم مشترک با A3 و استفاده از همان پیشرانه 2 لیتری توربو اما با قدرت بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

ب ام و M240i مدل‌های 2017 تا 2019

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

اگر می‌توانید با نبود دو درب عقب کنار بیایید ب ام و سری 2 کوپه یک خودروی کارکرده عالی است. نسخه پرفورمنس M240i آن با قیمت‌های حدود 23 هزار دلار در دسترس می‌باشد. این خودرو از پیشرانه 6 سیلندر توربوی 340 اسبی استفاده کرده و بنابراین بسیار قوی‌تر از A3 است. M240i به‌صورت استاندارد خودرویی دیفرانسیل عقب است اما سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس می‌باشد.

مرسدس-ای ام جی CLA 45 مدل‌های 2014 تا 2019

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

نسل جدید مرسدس-ای ام جی CLA 45 باید با آئودی RS3 رقابت کند اما اگر دنبال بهترین معامله هستید می‌توانید CLA 45 کارکرده را بخرید. نسل قبلی این خودرو از پیشرانه 2 لیتری توربوی 345 اسبی و سیستم چهار چرخ محرک سود برده است. اگرچه کابین این مرسدس به اندازه A3 جدید مدرن نیست اما برخی خریداران پرفورمنس را اولویت اصلی خود می‌دانند. قیمت مدل‌های کارکرده از حدود 20 هزار دلار شروع شده و به 30 تا 40 هزار دلار برای مدل‌های تائید شده و گارانتی دار می‌رسد.

ولوو C30 مدل‌های 2008 تا 2013

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

اگر می‌خواهید متمایز باشید ما ولوو C30 را توصیه می‌کنیم. این هاجبک عجیب یک جایگزین جالب برای مینی کوپر آن زمان بوده و حالا هم با قیمت نازل 5 هزار دلاری موجود است. در طیف گران‌تر هم مدل T5 R دیزاین با قیمت حدود 20 هزار دلار برای نمونه‌های کم کارکرد قرار می‌گیرد.

آکورا ILX مدل‌های 2013 تا 2019

5 جایگزین ارزان‌تر و کارکرده برای آئودی A3 جدید

خریداران معمولاً در زمان خرید یک خودروی لوکس پایه آکورا ILX را فراموش می‌کنند. ارزان‌ترین محصول این برند ژاپنی هنوز هم از پیشرانه سنتی 2.4 لیتری استفاده کرده است. ILX ارزش خوبی در این کلاس داشته و نمونه‌های کارکرده آن را به راحتی می‌توان با قیمت زیر 10 هزار دلار پیدا کرد. حتی مدل‌های تائید شده و کم کارکرد نیز قیمت حدود 13 هزار دلاری دارند

منبع
carbuzz
برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مقایسه دنا جوانان و آریزو 5 اسپرت، سدان‌های جوان‌پسند میلیاردی!