امکانات دفع زباله اهر از رده خارج است


امکانات دفع زباله اهر از رده خارج است

تبریز،ایرنا- شهردار اهر گفت: امکانات موتوری شهرداری در حوزه خدمات از جمله بولدوزر فعال در محل زباله گاه  به جهت استهلاک و عمر بالا از دو سال پیش از رده خارج شده است و تعمیرات اساسی بیش از 100 میلیون تومان هزینه  دارد که مقرون به صرفه نمی‎باشد.

محمد سرقینی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در راستای ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی انتظار داریم سازمان محیط زیست و استانداری با حمایت مالی خود شهرداری را یاری کنند تا با خرید ماشین آلات جدید از جمله یک دستگاه بولدزر جدید "مشکلی بابت دفن روزانه نداشته باشیم.

شهردار اهر با بیان اینکه احترام به مطالبه مردمی و افکارعمومی یکی از وظایف شهرداری است، افزود :درب ورودی جدید در محل دفن زباله تعبیه شده و با کنترلهای لازم از ورود زباله گردها جلوگیری شده و فقط خودروهای حمل زباله شهرستان می توانند به زباله گاه وارد شوند .

وی خاطرنشان کرد: با دستور ویژه فرمانداری و همکاری همدلانه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر زباله های دپو شده موجود در زباله گاه به نحو مقتضی دفن شده اند.

وی با هشدار به افراد خاطی و فرصت طلب که با اقدامات غیر قانونی سلامت و بهداشت جامعه را به خطر می اندازند، گفت: با همکاری دستگاه قضایی و سایر مراجع مرتبط از جمله نیروی انتظامی افراد خاطی و زباله گردها و صاحبان گله که اقدامات مخاطره انگیز از جمله زباله گردی و گله چرانی در این محل داشتند به اتهام تهدید بهداشت عمومی پس از طی مراحل قانونی از سوی نهادهای ذیربط با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فوتسالیست تبریزی هفت زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد