آغاز فعالیت مجله چندرسانه‌ای فیروزه در منطقه آزاد اروند


آغاز فعالیت مجله چندرسانه‌ای فیروزه در منطقه آزاد اروند

طمیمیان از آغاز فعالیت مجله چندرسانه‌ای فیروزه ویژه ماه رمضان با مشارکت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و موسسه فرهنگی رسانه‌ای رویش برای شهروندان آبادان و خرمشهر خبر داد.

«قدرت‌الله طمیمیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و همچنین تبریک روز معلم، از آغاز فعالیت مجله چندرسانه‌ای فیروزه ویژه ماه رمضان در منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار کرد: این مجله شامل پادکست، برنامه صبح قرآنی و سریال آموزشی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در برنامه پادکست، قصه‌های خوب با موضوع کودکانه‌هایی از قرآن و اهل‌بیت (ع) به مدت هفت الی هشت دقیقه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه صبح قرآنی تهیه شده در این مجله چندرسانه‌ای به‌صورت روزانه تندخوانی یک جزء از قرآن کریم را به‌مدت زمان 30 الی 35 دقیقه در اختیار شهروندان منطقه آزاد اروند قرار می‌دهد.

طمیمیان از اجرای 15 قسمت سریال با موضوع خانواده در مجله چندرسانه‌ای فیروزه خبر داد و عنوان کرد: پس از اجرای 15 قسمت سریال خانواده که سبک زندگی و شیوه‌های تعامل توسط یکی از روحانیون انجام می‌شود مسابقه‌ای نیز با این موضوع برای خانواده‌های آبادانی و خرمشهری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مجله توسط موسسه فرهنگی رسانه‌ای رویش با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان راه‌اندازی شده است و در فضای مجازی در اختیار شهروندان آبادانی و خرمشهری قرار می‌گیرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج