ارتباطات دیتای کیش برقرار شد


ارتباطات دیتای کیش برقرار شد

کیش - ایرنا - ارتباطات دیتا و تلفن همراه مخابرات کیش پس از 24 اختلال و قطعی، امروز یکشنه مجددا برقرار شد.

به گزارش ایرنا، این مشکل صبح دیروز شنبه در پی آتش گرفتن یکی از از کولرهای گازی سالن فنی ساختمان مخابرات کیش و آسیب وارده به روتر شبکه زیرساخت مخابرات پیش آمد.

به گفته امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان کار رفع آسیبهای وارده انجام شده و خطوط دیتای در سطوح مختلف هم اکنون فعال شده است .

هم اکنون، تمامی خطوط دیتای اپراتورهای تلفن همراه کیش برقرار شده اما همچنان با اختلاتی همراه است و به تبع آن اینترنت نیز ضیف و کند است .

همچنین، مهدی نجاری رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) گفت: این حادثه آتش سوزی دیروز، منجربه قطع گستره تمامی خطوط دیتای تلفن همراه و ثابت جزیره کیش شد که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اپراتور تلفن همراه و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ارتباطات زیرساخت، ارتباط رادیویی کیش و چارک، همراه با دو پورت ۱۰ گیگ اضطراری راه‌اندازی شد.

منصور ملانوری شمس مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به مشارکت، همکاری و هماهنگی با شرکت آب و برق کیش و شرکت عمران، آب و منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: یک دستگاه کولر ایستاده و یک دستگاه فن به‌منظور جلوگیری از گرمایش دستگاه‌های مستقر در مرکز مخابراتی شهدای گمنام کیش تامین شد تا از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

ملانوروزی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بندر لنگه در راستای برطرف کردن مشکلات پیش‌رو در این حوزه 4 نفر از کارشناس‌های حوزه مخابرات در جزیره کیش حضور دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزریق رایگان واکسن آنفلوآنزا به زنان باردار در کیش