آفرود عجیب با پورشه 911 کررا 4S کابریو!


پورشه 911 کررا 4S کابریولت خودرویی برای آفرود نیست. دوباره این را تکرار...
پورشه 911 کررا 4S کابریولت خودرویی برای آفرود نیست. دوباره این را تکرار می‌کنیم: پورشه 911 یک آفرودر نیست؛ اما واضح است که راننده‌ی این پورشه 911 موردبحث به گونه دیگری فکر می‌کند! جزئیات زیادی از ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در دست نیست اما می‌دانیم که نزدیکی صوفیه بلغارستان فیلم‌برداری شده است. به … The post آفرود عجیب با پورشه 911 کررا 4S...

پورشه 911 کررا 4S کابریولت خودرویی برای آفرود نیست. دوباره این را تکرار می‌کنیم: پورشه 911 یک آفرودر نیست؛ اما واضح است که راننده‌ی این پورشه 911 موردبحث به گونه دیگری فکر می‌کند!

آفرود عجیب با پورشه 911 کررا 4S کابریو!

جزئیات زیادی از ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در دست نیست اما می‌دانیم که نزدیکی صوفیه بلغارستان فیلم‌برداری شده است. به نظر می‌رسد این فیلم توسط دو دوچرخه‌سوار کوهستان که تفریحشان با آمدن این خودروی اسپورت آلمانی خراب شده ضبط شده است.

در کلیپ موردبحث می‌توانیم یک کررا 4S کابریولت مشکی‌رنگ با سقف قرمز را ببینیم که از مسیر کم‌عرضی پوشیده از سنگ‌ها عبور می‌کند. اگرچه یک شاسی‌بلند در عبور از چنین مسیری مشکل خاصی نخواهد داشت اما 911 کم ارتفاع خودروی ایده آلی برای عبور از این‌گونه مسیرها نیست.

در لحظاتی از ویدئو می‌توانیم بالا رفتن چرخ جلو از زمین را هنگام لغزیدن 911 در گل‌ولای را مشاهده کنیم. چند ثانیه بعد هم زیر سپر عقب به زمین کشیده شده و صدای بدی به گوش می‌رسد.

راننده به این موضوع توجهی نداشته و همچنان به راه خود ادامه می‌دهد. توضیحی برای چنین کاری وجود ندارد اما به نظر می‌رسد این اولین باری نیست که راننده‌ی خودرو با پورشه‌ی خود به آفرود می‌رود.

شاید این مسیر عبور و مرور راننده بوده و او در آخر مسیر صخره‌ای یاد شده زندگی می‌کند؟! شاید هم او پول بازنشستگی خود را صرف خرید پورشه و لذت بردن از آن به دور از مسیرهای شلوغ شهری کرده است!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها