بیمارستان «محمد علی جناح» کابل به بیماران کووید-19 اختصاص یافت


بیمارستان «محمد علی جناح» کابل به بیماران کووید-19 اختصاص یافت

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که بیمارستان «محمد علی جناح» واقع در غرب کابل که به بیماران کووید۱۹ اختصاص داده شده، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که بیمارستان «محمد علی جناح» واقع در غرب کابل که به بیماران کووید۱۹ اختصاص داده شده، افتتاح شد.

وزارت بهداشت افغانستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این بیمارستان با ظرفیت یکصد تختخواب با تمام امکانات پزشکی، بخش اورژانس، مراقبت‌های ویژه، آماده شده و در آینده نزدیک به دویست تختخواب ارتقا داده می‌شود و این چهارمین مرکز نقاهت و نگهداری بیماران کووید-۱۹ در شهر کابل می‌باشد.

افزایش تخت‌های نگهداری و مراقبت‌های اورژانسی در تمام ولایات افغانستان جز برنامه‌هاى این بیمارستان بوده و قرار است صدهزار تخت نقاهت و یک هزار و سی تخت مراقبت‌های ویژه برای بیماران کووید-۱۹ در سراسر این کشور ایجاد شود.

وزارت بهداشت افغانستان تاکید کرد که اگر مردم به رهنمودها و پیام‌های این وزارت به ویژه رعایت فاصله‌گیری اجتماعی توجه نکنند، این ویروس به زودی دامنگیر تمام مردم خواهند شد.

وزارت بهداشت افغانستان روند آزمایش را در تمام آزمایشگاه‌ها افزایش داده که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱۳ مورد تحت آزمایش قرار گرفته است و این کار در امر شناسایی کمک می‌کند.

در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۳۰ واقعه مثبت در افغانستان به ثبت رسیده است، که با این شمار، تعداد موارد مثبت در این کشور به ۳۲۲۴ تن می‌رسد و از این میان ۴۲۱ تن بهبود یافته و ۹۵ تن جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

بیمارستان «محمد علی جناح» کابل به بیماران کووید-19 اختصاص یافت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز صادرات تراکتور ایران به افغانستان