مهدی رسول‌پناه: یک قرارداد خوب بستیم و حالا نوبت اصلاح ساختار باشگاه است


مهدی رسول‌پناه: یک قرارداد خوب بستیم و حالا نوبت اصلاح ساختار باشگاه است

رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: با کارگزار برند یک قرارداد خوب بسته‌ایم و مشکلی هم با..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه امروز، سه شنبه، در نشست خبری اظهار داشت: بعد از شش ماه، از عقد قرارداد اولیه با کارگزار برند پرسپولیس برای ما مشخص شد، ماهیت و شروط مندرج در قرارداد منافع طرفین را تامین نمی‌کند. به همین خاطر مذاکرات جدی با این شرکت داشتیم. در مقطعی، روند خوب نبود و به قطع همکاری نزدیک شدیم. البته در نهایت گفتگوهای زیادی انجام و در نهایت به توافق خیلی خوبی دست پیدا کردیم و نتیجه همه این موارد به امضای متمم قرارداد ختم شد. اکنون درک متقابل و مرزبندی واضح از کارهایمان داریم. کارگزار خصوصی باشگاه، شرکت موفقی است و فکر می کنم همکاری با این مجموعه قطعاً کمک زیادی به باشگاه می کند.

وی با اشاره به مطالبات بازیکنان برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر افزود: در اولین فرصت که از کارگزاری پول دریافت کردیم طلب اعضای تیم را می دهیم و این مساله در اولویت برنامه های باشگاه قرار دارد. من به بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت به آنها پرداختی داشته باشم و این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

رسول‌پناه اضافه کرد: من باید خدمت شما عرض کنم که ساختار باشگاه بیمار است و اگر این طور نبود یک فرد در باشگاه در حوزه رسانه به خودش اجازه نمی‌داد در مسائل اقتصادی اظهارنظر کند و من این ساختار را اصلاح خواهم کرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس، درباره متمم قرارداد خاطر نشان کرد: کف قرارداد یکساله ۱۱۰ میلیارد تومان است. این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و آنها هم پاسخ دادند.

درباره قراردادمان با کارگزاری، مشکل و ترسی برای انتشار نداشتیم، چون یک قرارداد برد - برد است. چیزی برای پنهان کردن نداریم. به هر حال اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید کارگزار خودش قرارداد را رسانه‌ای می‌کرد. اما اینکه افرادی در باشگاه از قرارداد عکس گرفته‌اند و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند در راستای بیمار بودن ساختار باشگاه است که بعد از قرارداد با کارگزار این فرصت را داریم که روی اصلاح آن، کار کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...