استاندار اصفهان: رفع موانع تولید مهمترین دغدغه استان است


استاندار اصفهان: رفع موانع تولید مهمترین دغدغه استان است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پسا کرونا، گفت: رفع موانع تولید مهمترین دغدغه این استان است که تدابیری برای تحقق این مهم اتخاذ شده است.

عباس رضایی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع کارخانه‌های سپهر پلیمر سپاهان افزود : امسال علاوه بر اینکه با مساله کرونا مواجه هستیم و باید عزمی بیش از پیش برای برون رفت از مشکلات پسا کرونا جزم کنیم.
وی رفع موانع تولید را از مهمترین لوازم جهش تولید برشمرد و ادامه داد: حضور و بازدید از کارخانه‌ها، صنایع، واحدها و شرکت‌های تولیدی به هدف آشنایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار استان قرار دارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه تولید به مثابه نظام دفاعی و امنیت بخش اقتصاد کشور است، افزود: نقش حیاتی تولید و اعتماد به نفس عمومی در رشد اقتصادی یکی از مهمترین عوامل جهش تولید، رشد تولید ناخالص داخلی و اشتغال پایدار است.
وی با اشاره به حساسیت سال پیش رو تاکید کرد: مدیران استان در این سال موظف هستند در خصوص رونق تولید، اشتغال پایدار و حفظ سرمایه گذاری‌ها تمام ظرفیت‌های خود را به کارگیرند.

مجتمع کارخانه‌های سپهر پلیمر سپاهان، اولین خط فیلم پلی‌استر در ایران، تولید کننده انواع پلی‌استر، OPP، CPP، با قابلیت متالایز کردن و تولید کاغذ مصنوعی طی ۲ ماه گذشته بخشی از خط تولید خود را به تولید ژل ضدعفونی کننده، ماسک N95 و گان اختصاص داده است.

استان پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفری اصفهان، بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی و ۲۵۰ هزار واحد صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی