قربانیان کرونا در آمریکا نزدیک به 87 هزار نفر


قربانیان کرونا در آمریکا نزدیک به 87 هزار نفر

یک میلیون و 459 هزار و 684 نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و 86 هزار و 970 نفر جان باخته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، طبق آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۶۸۴ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۸۶ هزار و ۹۷۰ نفر جان باخته و ۳۱۸ هزار و ۲۷ نفر نیز بهبود یافته اند.

قربانیان کرونا در آمریکا نزدیک به 87 هزار نفر

نصب ساعت فوتی‌های کرونا به علت تصمیمات نادرست ترامپ در میدان تایم
ساعت موسوم به «ساعت فوتی‌های ترامپ» در میدان تایم نیویورک نصب شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی «نَو دیس نیوز» (NTN)؛ این ساعت در واقع نمایشگر بزرگی است که به صورت روزانه آمار فوتی‌های کرونا در آمریکا را - که ناشی از تصمیمات و اقدامات نادرست دونالد ترامپ هستند - ثبت می‌کند.
قربانیان کرونا در آمریکا نزدیک به 87 هزار نفر
قرنطینه در نیویورک تا ۲۴ خرداد تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، براساس فرمانی که فرماندار نیویورک روز جمعه اعلام کرد‏: قرنطینه در شهر نیویورک تا ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) تمدید شد.
مجلس نمایندگان امروز بسته کمک مالی ۳ تریلیون دلاری را به رای می‌گذارد
مجلس نمایندگان آمریکا امروز جمعه بسته کمک مالی ۳ تریلیون دلاری را برای مقابله با پیامد‌های اقتصادی بحران کرونا به رای می‌گذارد.
به گزارش نشریه هیل، این رای گیری درحالی انجام می‌شود که نمایندگان آمریکا منتظر نتیجه مذاکرات نهایی با جمهوری خواهان سنا در شرایطی هستند که اقتصاد آمریکا به دلیل همه گیری کرونا از تعادل خارج شده است.
انتظار می‌رود این بسته نجات مالی هنگفت در مجلس آمریکا تصویب شود و متعاقبا در سنا رد شود، اما هدف اصلی دموکرات‌های مجلس آمریکا، کشاندن جمهوری خواهان به پای میز مذاکره برای گفتگو درباره یک پنجم از بسته نجات مالی دو حزبی است. با این حال جمهوری خواهان توقف گفتگو‌ها را خواستارند و دموکرات، محافظه کاران را به تعلل در شرایطی متهم می‌کنند که ده‌ها میلیون آمریکایی با مشکلات اقتصادی مواجهند.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانس هفتگی خود اعلام کرد:" عجیب است چقدر یک آدم می‌تواند در برابر درد و رنج دیگران صبر و تحمل داشته باشد. "
دموکرات‌های مجلس آمریکا این طرح کمک اقتصادی سه تریلیون دلاری را که بزرگترین طرح کمک مالی در تاریخ آمریکاست ارائه کرده اند.
این طرح که شامل بودجه‌ای برای نهاد‌های دولتی و محلی، آزمایش کرونا و دور جدیدی از پرداخت‌های مستقیم به آمریکایی هاست تقابل جدی را با سنا بدنبال خواهد داشت؛ جاییکه رهبران جمهوری خواه در آن اعلام کرده اند بودجه اضطراری دیگری هنوز نیاز نیست.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمایت دوباره چین از امارات درباره جزایر سه‌گانه