برگزاری اولین جشنواره ملی آب در قزوین


برگزاری اولین جشنواره ملی آب در قزوین

اولین جشنواره ملی آب و برنامه صیانت از منابع آب و محیط زیست با محتوای اسکرچ محیط زیستی، ایده ها و محصولات محیط زیستی در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن عباس نژاد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: این جشنواره که با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود شرکت کنندگان می توانند در سه سطح اسکرچ محیط زیستی شامل بازی و انیمیشن محیط زیستی، فن آوری سبز و رقابت انتخاب سخنران دانش آموز و دانشجو جشنواره ملی آب ویژه افرادی که در سایر جشنواره ها، همایش و رویدادهای منطقه ای و ملی در خصوص فن آوری های سبز رتبه کسب کرده اند و ایده و محصول خود را تکمیل کرده اند، به رقابت بپردازند.
او تصریح کرد: این جشنواره در دومرحله شامل، مرحله ابتدایی در قالب آموزش مسائل محیط زیستی به دانش‌آموزان توسط دانشجویان محیط زیست در حال اجرا و مرحله میانی این برنامه نیز مردادماه۱۳۹۹ اجرا می شود.
عباس نژاد گفت: دانش آموزان، دانشجویان و دانش آموختگان برای شرکت در این جشنواره می توانند، آثار خود را در حوزه های اسکرچ محیط زیستی (بازی و انیمشن محیط زیست)، فن آوری سبز، رقابت انتخاب سخنران دانش آموز و دانشجو جشنواره ملی آب حداکثر تا پایان مرداد ماه ۹۹ جهت شرکت در این رویداد ملی به دبیرخانه ارسال کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: بدیهی است پس از بررسی طرح ها و آثار برتر به افراد برگزیده نشان "سما" از برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست اعطاء و زمینه حمایت از واحدهای سما در کشور جهت توسعه محصولات سبز، اشتغالزایی سبز و ترویج فرهنگ صیانت از منابع آب و محیط زیست فراهم می شود.

46

کد خبر 1389125

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایستادگی عالمانه و اتکا به اقتصاد مقاومتی، تحریم‌ها را خنثی می‌کند