پکیج‌های قرمز و مشکی برای شورولت کامارو 2021


مشتریانی که به دنبال شورولت کامارو 2021 بوده و می‌خواهند بدنه‌ی...
مشتریانی که به دنبال شورولت کامارو 2021 بوده و می‌خواهند بدنه‌ی خودروی‌شان کمی متمایز باشد می‌توانند جدیدترین پکیج‌های وسایل جانبی شورولت را سفارش دهند. این خودروساز در حال ارائه دو پکیج جدید است که باعث به‌روزرسانی جزئی بدنه خودرو می شوند. در دنیای خودروهای عضلانی هزاران کمپانی افترمارکتی وجود دارند که وسایل جانبی بی‌شماری را … The post...

مشتریانی که به دنبال شورولت کامارو 2021 بوده و می‌خواهند بدنه‌ی خودروی‌شان کمی متمایز باشد می‌توانند جدیدترین پکیج‌های وسایل جانبی شورولت را سفارش دهند. این خودروساز در حال ارائه دو پکیج جدید است که باعث به‌روزرسانی جزئی بدنه خودرو می شوند.

پکیج‌های قرمز و مشکی برای شورولت کامارو 2021

در دنیای خودروهای عضلانی هزاران کمپانی افترمارکتی وجود دارند که وسایل جانبی بی‌شماری را برای مالکان ارائه می‌کنند. بسیاری از این شرکت‌ها محصولات فوق‌العاده با کیفیتی را عرضه می‌کنند درحالی‌که محصولات برخی شرکت‌ها چیزی بیش از پلاستیک‌های ارزان‌قیمت نیستند. بجای اینکه وقت خود را صرف یافتن وسایل جانبی همچون اسپلیتر جلو یا رینگ‌های مشکی برای کامارو بکنید چرا همین قطعات را از ابتدا از شورولت نخرید؟!

پکیج‌های قرمز و مشکی برای شورولت کامارو 2021

پکیج مشکی که در نمایشگاه SEMA 2019 معرفی شده شامل اسپلیتر جلوی مشکی و رینگ‌های 20 اینچی به همین رنگ است. متأسفانه شورولت گاردهای اسپلیتر زرد رنگ را به این پکیج اضافه نکرده و بنابراین انتظار نداشته باشید خودروی شما مشابه داج چلنجر باشد. این پکیج روی تمامی مدل‌های کامارو 2021 به جز LS کوپه و ZL1 در دسترس است.

پکیج‌های قرمز و مشکی برای شورولت کامارو 2021

پکیج قرمز کمی برجسته‌تر بوده و دارای عناصر قرمزرنگ در بخش پایینی جلوپنجره و برچسب‌های مشکی و قرمز روی کاپوت می‌باشد. این پکیج راهی عالی برای افزایش ابهت کامارو بدون زیاده‌روی است.

پکیج‌های قرمز و مشکی برای شورولت کامارو 2021

اگر به این پکیج‌ها علاقه‌ای ندارید می‌توانید برخی آپگریدهای دیگر ارائه شده توسط نمایندگی‌ها را انتخاب کنید. چیزهایی همچون ورودی‌های هوای خنک، شیفترهای کوتاه، سیستم تعلیق بهتر و اگزوز همگی در نمایندگی‌ها قابل‌دسترسی هستند. اگرچه تریم های بدنه یاد شده جزو جذاب‌ترین آپشن های این خودرو نیستند اما خب عرضه آن‌ها توسط شورولت را باید به فال نیک گرفت.

برچسب ها

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته