محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیست


محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیست

تبریز- ‌ایرنا - تکاپو در فضای مجازی و تبدیل کردن این بستر به محلی برای نمایش شکوه روز جهانی قدس نشان می‌دهد که تلاش های آرمانخواهانه و عملگرایانه ایرانیان، به ویژه مردم آذربایجان‌شرقی، برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و طنین‌انداز کردن فریاد حمایت از مسلمانان بی دفاع فلسطین در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس به عنوان یادگار و ابتکار ماندگار بنیانگدار جمهوری اسلامی همه ساله در تحقق آرمان های سرزمین فلسطین، رژیم غاصب قدس را منزوی‌تر و فریاد حقانیت مردم این سرزمین را رساتر به گوش جهانیان رسانیده است؛ رویداد شکوهمندی که امسال در آذربایجان شرقی همانند سایر نقاط جهان، به دلیل شیوع ویروس کرونا، از فضای فیزیکی به فضای مجازی تغییر محل داده است.

در واقع مردم و مسوولان آذربایجان شرقی امسال نیز مانند سال های قبل و بلکه بیشتر از آن با بهره گیری از ارتباطات مجازی و امکانات گسترده این فضا، همدلانه و با شور و شوق، خروش حمایت از آرمان قدس و فلسطین و افشاگری درباره جنایات و ددمنشی های رژیم صهیونیستی را برای جهانیان به نمایش می گذارند.

محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیستفرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی

روز جهانی قدس فرصت یادآوری جنایت های رژیم اشغالگر فلسطین است

نماینده مردم تبریز، ‌اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ‌در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز جهانی قدس که از ابتکارات امام راحل می باشد، در سطح بین‌الملل توانسته است فرصتی را برای ملت‌های دنیا مهیا کند تا بتوان بازیابی مناسبی را برای یادآوری و بیان جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه ملت مظلوم فلسطین فراهم آورد.

‌محمدحسین فرهنگی گفت: رژیم اشغالگر قدس نه فقط تهدیدی علیه مردم مظلوم فلسطین به حساب می آید، بلکه برای غرب آسیا و کل جهان نیز تهدیدی بالقوه و گاهی بالفعل محسوب می شود.رژیم اشغالگر قدس نه فقط تهدیدی بر علیه مردم مظلوم فلسطین به حساب می آید بلکه برای غرب آسیا و کل جهان نیز تهدیدی بالقوه و گاهی بالفعل محسوب می شود

‌وی افزود: روز جهانی قدس به عنوان یادآوری رویدادی جهانی ‌که سالانه به صورت منظم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، رژیم غاصب صهیونیزم را به تدریج به انزوا پیش برده است.

وی تاکید کرد: از زمان پایه گذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی(‌ره) تاکنون، رفته رفته رژیم اشغالگر قدس به سمت انزوا پیش رفته و از آن حرکت های تروریستی و جنایتکارانه چندین سال قبل که ابتکار عمل اقدامات جنایتکارانه را در آن دوران در اختیار گرفته بود، دیگر خبری نیست.

‌فرهنگی یادآوری کرد: همان طور که دیدیم رژیم اشغالگر قدس در ٢ جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه با غزه و حزب‌الله لبنان شکست خورد و بیشتر منزوی شد و دیگر جرأت تکرار چنین اتفاقاتی را ندارد.

‌وی ادامه داد: البته این رژیم گاهی اوقات بر اثر تحریک آمریکا و اروپا برخی اقداماتی را انجام می دهد، اما به هیچ عنوان نمی تواند تاثیر گذار بوده و ابتکار عمل را در دست بگیرد.

‌فرهنگی گفت: اکنون که امکان راهپیمایی روز جهانی قدس به علت شیوع کرونا مهیا نیست، حرکاتی در فضای مجازی و رسانه ها انجام می شود که ضمن فعال نگاه داشتن حمایت از مردم مظلوم فلسطین همان آثار راهپیمایی را نیز خواهد داشت.

‌وی خاطر نشان کرد: همانطور که به علت شیوع کرونا نمازهای جمعه، مساجد و هیئات مذهبی تعطیل شدند، اما معنویت کاهش پیدا نکرد و به اشکال مختلف خود را نشان داد، در روز جهانی قدس نیز فریاد مظلومیت مردم فلسطین در تمام نقاط جهان به صورت مجازی و رسانه ای خواهد بودهمانطور که به علت شیوع کرونا نمازهای جمعه، مساجد و هیئات مذهبی تعطیل شدند اما معنویت کاهش پیدا نکرد و به اشکال مختلف خود را نشان داد در روز جهانی قدس نیز فریاد مظلومیت مردم فلسطین در تمام نقاط جهان به صورت مجازی و رسانه ای خواهد بود.

‌وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی و توسط رسانه‌ها نیز به بهترین شکل ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

‌فرهنگی گفت: همان طور که در ماه های اخیر معامله قرن در فضای بین الملل شکست خورد و نشان داد که فعالیت کاملا فانتزی ترامپ بوده، اکنون نیز حمایت ملت‌های جهان از مردم مظلوم فلسطین و آرمان ‌قدس، رژیم صهیونیستی و استکبار را ناکام خواهد گذاشت و توطئه های آینده آنها را نیز خنثی خواهد کرد.وی تاکید کرد: آرمان فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی خواست همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان بوده و این خواست تغییر نخواهد کرد.

محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیستروح الله متفکر آزاد منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم

عقیم شدن معامله قرن بین آمریکا و رژیم صهیونیستی از آثار راهپیمایی روز جهانی قدس در سال های گذشته است

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ‌وظیفه انسانی اخلاقی و اسلامی از دلایل حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و قدس می باشد.

روح الله متفکر آزاد گفت: ‌همان طور که نبی مکرم اسلام(‌ص) فرمودند هرکس ندای ‌کمک مظلومی را بشنود و به آن اجابت نکند مسلمان نیست، بر اساس این آرمان در هر کجای دنیا که اشغالگری باشد ما مخالف اشغالگر هستیم.

‌وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، نظامی جعلی را تاسیس کرده که ماهیت ندارد، بر این اساس غده سرطانی صهیونیسم عامل بی‌ثباتی در بین کشورهای منطقه و جهان بوده و در واقع عامل نزاع و فلاکت مردم منطقه استرژیم غاصب فلسطین نظامی جعلی را تاسیس کرده که ماهیت ندارد بر این اساس غده سرطانی صهیونیسم عامل بی‌ثباتی در بین کشورهای منطقه و جهان بوده در واقع عامل نزاع و فلاکت مردم منطقه است.

متفکر آزاد اظهار کرد: آرمان فلسطین، آرمان جهان اسلام است چون فلسطین پاره تن اسلام است.

وی با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا امسال راهپیمایی جهانی قدس در بستر دیگری ‌خود را نشان خواهد داد، گفت: فضای مجازی فرصت بی نظیری است که صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنیم.

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: ‌امسال بستر مجازی بستر حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین و قدس شریف می باشد.

متفکر آزاد ادامه داد: ‌عقیم شدن معامله قرن بین آمریکا و رژیم صهیونیستی از آثار راهپیمایی های روز جهانی قدس در سال های گذشته است.

متفکرآزاد تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس و پیروزی های مردم فلسطین موجب بیداری مردم دنیا و مردم منطقه شده و یکی از دلایل شکسته معامله قرن است.

محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیست

پاسداشت یوم الله روز جهانی قدس به عنوان - مسئله اول جهان اسلام - تعطیل‌ناپذیر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز به ایرنا گفت: اگر چه امسال در روز جهانی قدس در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری و حضور میلیونی مردم روزه‌دار و مسلمان ایران و جهان وجود ندارد، اما پاسداشت این یوم الله عظیم به عنوان - مسئله اول جهان اسلام - تعطیل‌ناپذیر است.

محمد محمدپور اظهار کرد: در این روز باشکوه میلیون ها دل مشتاق ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب، شعار مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را محکم‌تر و بلندتر از پیش سر خواهند داد تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطینی آزادتر و آبادتر از خون شهیدانش سر بر در آورد.

وی اضافه کرد: روز قدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که اکنون به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده و نور امید را در دل های مستضعفان روشن می کندروز قدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که اکنون به یک باور عمومی در جهان اسلام تبدیل شده و نور امید را در دل های مستضعفان روشن می کند.

محمدپور تاکید کرد: امسال نیز اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی، در روز حیات اسلام ، یک دل منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه کرده و یک صدا با مسلمانان و آزادگان عالم حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: پیروزی حق و مجاهدان راه حق وعده‌ی الهی است که بدون شک جهان آن را به نظاره خواهد نشست؛‌ و روز قدس زمینه‌ساز تحقق این امر است.

محکومیت صهیونیزم در روز جهانی قدس تعطیل‌بردار نیست

آرمان آزادی فلسطین، سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است

استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین تأکید کردند.

در پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی و حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم آمده است: روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

آرمان آزادی فلسطین، سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی است و تا بازپس‌گیری قدس شریف از چنگال اشغال‌گران تداوم خواهد یافت.

آزادی‌خواهان جهان، همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، به فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین پاسخ داده و جنایت‌های رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح پلی اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز بر پایه دانش داخلی اجرا می‌شود