توزیع بیش از 2 هزار و 700 بسته معیشتی


توزیع بیش از 2 هزار و 700 بسته معیشتی

سومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سالروز فتح خرمشهر و آستانه عید سعید فطر با حضور ائمه جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران، روسای ادارت، بسیجیان و خانواده‌های شهدا و با رمز یا مهدی ادرکنی در سپاه شهرستان نور برگزار شد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور در سومین رزمایش مواسات همدلی وکمک مومنانه ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و سوم خرداد اظهار کرد: کشور ایران بعد از آغاز جنگ تحمیلی در۳۱ شهریور ۵۹ در طول یک سال سراسر مبارزه با دشمن را با شکست مواجه می‌شد که متاسفانه این شکست ریشه در یک حرکت استراتژیکی و بی‌تدبیری که فرمانده کل قوا زمان رییس جمهور خبیث آن روز یعنی بنی صدر خائن داشت.

وی با اشاره به اینکه پس از عزل رییس جمهور که عدم کفایت سیاسی او به رای مجلس شورای اسلامی وقت تایید و تثبیت شد، تصریح کرد: تدبیر و اندیشه بزرگان درراس اما عظیم الشان فضای سیاسی کشور را به یک فضای عمومی و مردم تبدیل کردند یعنی اداره جنگ را از حالت کلاسیکی که فقط ارتش و نیروهای مسلح وقت بخواهند در مقابل دشمن مبازره کنند را به فضای مردمی تبدیل کردند.

امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: به دستور امام عظیم الشان نیروهای مردمی در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی و نظامی در قالب بسیج مردمی و سپاه قهرمان در همه میادین مبارزه به ویژه در خطوط مقدم جبهه های جنگ حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام احمدی گفت: عملیات‌ها پشت سر هم از عملیات ثامن الائمه تا فتح المبین و بیت المقدس انجام می‌شد و فضای جبهه‌ها پر شده بود از نیروهای بسیج و مردم و ما شاهد پیروزی‌های سرشار از حصر آبادان گرفته تا به خرمشهر قهرمان رسیدیم.

وی ادامه داد: در عملیات بیت المقدس که حدود ۳۳ روز طول کشید شاهد یک پیروزی بزرگ که امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرده است و مقام معظم رهبری فرمود شبیه یک معجره الهی بوده است.

امام جمعه شهرستان نور بیان کرد: ملت قهرمان با فرماندهی کل قوا امام خمینی (ره) و بسیج مردمی و نیروهای مسلح توانستند بعد از ۵۷۵ روز اشغال رژیم بعث عراق با پشتوانه ۴۰ کشور دنیا به ویژه استکبار جهانی در راس آمریکا، این شهر را آزاد کنند.

حجت الاسلام احمدی یادآورشد: حضور مردم به عنوان یک قدرت موثر ریشه در تعالیم دینی و آموزه های الهی دارد و ادامه جنگ و سازندگی و تا امروز نمایش قدرتمند ایران اسلامی مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه در دنیا ظاهر شده است ، ادامه داد: دنیای استکباری که با همه قدرت های پوشالی و مدعیان علم و تکنولوژی به روز را به چالش کشیده بیشترین تلفات آمار رادر ویروس عالمگیر کرونا دارد.

امام جمعه شهرستان نور گفت: بسیج مردمی و حضور نیروهای مردمی در همه صحنه ها چه در عرصه مبارزه و چه درجهاد سلامت برگ زرینی را پر افنتخارتر از گذشته در تاریخ ثبت کردند و در روز آزاد سازی خرمشهردرقالب بزرگداشت این روز مرحله سوم رزمایش بزرگ مواسات ومومنانه را با نام حجت کبری مطلق امام زمان (عج) با رمز یا مهدی ادرکنی آغاز خواهیم کرد.

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در رزمایش ایثار

سید نعمت اسدی فرمانده سپاه نور نیز در این رزمایش طی سخنرانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان وسوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: باید از تلاش سه ماهه همه خیرین و مردم ولایت مدار شهرستان ،مسئولین همدل در راس امام جمعه ولایی که در این ستاد رزمایش همراه ما بودند قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز توانستیم در سالروز آزادسازی فتح خرمشهر، خرمشهر دیگری را در ایام مبارزه با کرونا تداعی کنیم، تصریح کرد: طی مدتی که کشوردرگیربیماری ویروس منحوس کرونا بود کارهای مختلفی ازجمله رزمایش ایثار تا رزمایش کمک مومنانه درسراسر ایران اسلامی انجام شد و از اینکه در این راستا چند قدم جلوتر از کسانی هستیم که در جهان طلایه دار بعضی کارها بودندبه خود افتخار می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نور خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۸۸۲ بشته معیشتی و بهداشتی در رزمایش ایثار از روز اول مبازره با ویروس کرونا تا نیمه شعبان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

سرهنگ اسدی افزود: با تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان رزمایش مواسات ،همدلی و کمک مومنانه این اقدام با جدیت تمام با کمک بسیجیان، خیرین و مسئولین در سه مرحله آغاز شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته در روز اول ماه مبارک به عنوان مرحله اول رزمایش تقدیم نیازمندان شد و پس از آن در مرحله دوم ۲ هزار و ۳۰۰ بسته در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با کمک همه به دست اقشارآسیب پذیر شهرستان نور رسید.

فرمانده سپاه شهرستان نور با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در ستاد۱ هزار نفر در جامعه هدف قرارگرفته بود اما با همت دهیاران و بخشداران و مجموعه خیرین این تعداد افزایش پیداکرد، گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ بسته معیشتی ،بهداشتی،مرغ و برنج همزمان با سالروز آزادسازی فتح خرمشهر جهت همدردی با نیازمندان توزیع می شود.

اسدی خاطرنشان کرد: امیدواریم این معجزه قرنی که از زبان ولی امر مسلمین برای ایجاد رزمایش مواسات همدلی وکمک مومنانه اتفاق افتاد همه جانبه باشد و در تمام زمان و مکان و مشکلات این همدلی و کمک مومنانه را صورت گرفته شود.

توزیع بیش از 2 هزار و 700 بسته معیشتی

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟