استاندارسیستان وبلوچستان: پیگیر ارتقاء بخش زرآباد به شهرستان هستیم


استاندارسیستان وبلوچستان: پیگیر ارتقاء بخش زرآباد به شهرستان هستیم

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال گذشته سه بخش دشتیاری، سرباز و تفتان به شهرستان تبدیل شد، گفت: با توجه به اینکه بخش زرآباد بیش از 200 کیلومتر مربع از مرکز شهرستان کنارک فاصله دارد و با این بعد مسافت قطعاً نیازمند استقرار ادارات، دستگاه‌های امنیتی و حاکمیتی مستقل می باشد، بنابراین پیگیر ارتقاء این بخش به شهرستان در سال جاری هستیم.

احمد علی موهبتی در جریان سفر به بخش زرآباد شهرستان کنارک به خبرنگاران گفت: این بخش منطقه ای مستعد اقتصادی با سواحل طولانی و دارای نیروی انسانی سرشار و همچنین استعداد طبیعی فراوان در حوزه آب، خاک و کشاورزی می باشد.

استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه به بحث هجوم ملخ های صحرایی اشاره کرد و افزود: در مرحله قبلی ملخ های صحرایی از سمت دریا به سمت استان آمدند، اما اکنون مسیر معکوس از سمت پاکستان به داخل کشور را داریم.

موهبتی بیان داشت: سطح مبارزه با این آفت در استان در حال حاضر به ۱۳۵ هزار رسیده و سیستان و بلوچستان بالاترین حجم مبارزه را در کشور به خود اختصاص داده است که از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق درگیر با ملخ صحرایی همراهی و همیاری مردم با متولیان امر بسیار مهم است و از این همکاری مردم، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها و همه دستگاههای امدادی و مدیریت بحران با جهاد کشاورزی قدردانی می کنم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)