تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز


کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار و سپهر ایرانیان و...
کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار و سپهر ایرانیان و دوهفته‌نامه ایران روشن که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز شنبه دهم خرداد ماه خود را به موضوع های اجتماعی و اقتصادی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره ۱۶۱۷ خود را به اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اختصاص داد و نوشت: هشت استان در وضعیت هشدار.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

تقویت نقش و عملکرد پست‌بانکها در روستاها، مصرف برق خود را ۱۰ درصد کم کنید، دو برابر پاداش بگیرید و مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم با عنوان «زیر تیغ!» به موضوع کشته‌شدن رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی به دست پدرش پرداخته شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۴۲۱ خود تردد در کمربندی ورامین – پیشوا بازی با جان مردم است، واگذاری واحدهای مسکن مهر پس از تایید انشعابات انجام شو، اختصاص سهمیه جدید بیمه برای کارگران ساختمانی البرز و متروی کرج پروژه شاخصی است به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرده است.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۷۷۳ خود آغاز معاملات متری مسکن در بورس، نگرانی‌ها از برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان رفع می‌شود و ادغام دو بانک در بانک سپه را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرده است.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

دوهفته نامه ایران روشن در شماره ۱۱ خود یادداشتی با عنوان «شوراها؛ رویاهای در برابر باد...» به قلم علی‌رضا ریحانی منتشر کرده است.

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید