فرماندار: ماهانه 20 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌های شهرستان بروجن توزیع می‌شود


فرماندار: ماهانه 20 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌های شهرستان بروجن توزیع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: ماهانه 20 هزار کیسه آرد برابر 800 هزار کیلوگرم بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع و مصرف می‌شود.

مسعود ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد کیسه آرد بین ۱۲۸ نانوایی دولتی در سطح شهرستان بروجن توزیع می‌شود و از این تعداد ۱۶ هزار کیسه به نانوایی‌های مناطق شهری و ۴ هزار کیسه به نانوایی‌های نقاط روستایی شهرستان بروجن اختصاص دارد.

وی به فعالیت ۳۸ نانوایی نیمه‌دولتی در کنار نانوایی‌های دولتی شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: این نانوایی‌ها در صورت کیفیت نان تولیدی و رضایت‌مندی عمومی از فعالیت آن‌ها از سهمیه آرد دولتی برخوردار خواهند شد.

وی یادآور شد: استانداردسازی تمامی نانوایی‌های دولتی و نیمه‌دولتی بروجن جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته آرد و نان این شهرستان قرار دارد.

فرماندار بروجن اظهار داشت: رعایت ضوابط شامل ساعت کاری، کیفیت، بهداشت، قیمت و وزن چانه در نانوایی‌های شهرستان بروجن ضروری است.

وی گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی شهرستان بروجن به صورت شناور در اختیار کمیته آرد و نان است و در صورت نارضایتی مردم، سهمیه هر نانوایی کسر و یا پروانه فعالیت آن‌ها باطل می‌شود.

ملکی تاکید کرد: سهمیه آرد و پروانه فعالیت هیچ‌کدام از نانوایی‌های دولتی شهرستان بروجن دائمی و ثابت نیست.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۶۶ واحد نانوایی در شهرستان بروجن فعالیت می‌کند که از این تعداد ۱۲۸ واحد دولتی و ۳۸ واحد نیمه‌دولتی است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اینفوگرافیک: شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری