بازارهای روز شاهرود خلخال تعطیل است


بازارهای روز شاهرود خلخال تعطیل است

اردبیل _ ایرنا _ بخشدار شاهرود خلخال گفت: بازارهای روز و هفتگی بخش شاهرود خلخال با هدف مقابله با شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حمدالله نقیب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه و لزوم رعایت پروتکل‌های مربوط به گام دوم فاصله اجتماعی تا اطلاع ثانوی برپایی هرگونه بازار روز شامل شنبه‌بازار ، دوشنبه‌بازار و چهارشنبه‌بازار در شهر کلور مرکز بخش و دهستان‌های تابعه شال و لرد در منطقه شاهرود ممنوع است.
رییس ستاد قرارگاه زیستی منطقه شاهرود خلخال اظهارداشت: از اهالی شهر کلور و روستاهای ساکن در بخش شاهرود درخواست می‌شود در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام از هرگونه فعالیت تجاری و یا حضور در بازارهای محلی جدا اجتناب کنند.

وی با اشاره به تعدد راه‌های ارتباطی بخش شاهرود خلخال با استان گیلان و آغاز دور جدیدی از سفرهای شهروندان ۲ منطقه گفت: انتظار از مردم و میهمانان شاهرود رعایت موارد مربوط به پیشگیری از کرونا و پروتکل‌های مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

بخش شاهرود خلخال با برخورداری از جاذبه‌های منحصر بفرد گردشگری از جمله منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله ،آبشارهای سجن ،نره‌گر ، چشمه‌های پرآب شیران ،پلنگا ،باغ‌های میوه ،آبگرم معنی ،غار یخگان ، تیل و و وجود سه راه ارتباطی به منجیل ،ماسال و ماسوله همواره مورد توجه گردشگران از مناطق مختلف کشور است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جشنواره برترین کتاب دفاع مقدس در استان‌ها برگزار می‌شود