انتقاد امام جمعه کیش از وضعیت حجاب


انتقاد امام جمعه کیش از وضعیت حجاب

نماز عبادی -سیاسی جمعه پس از وقفه‌ای سه ماهه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط بهداشتی در مسجد خاتم کیش برگزار شد.

خطیب نمارجمعه کیش در خطبه‌های این هفته با انتقاد از وضعیت حجاب گفت: اکنون حجاب وضعیت مناسبی در جامعه ندارد و بسیاری از مردم و خانواده‌ها نگران این وضعیت هستند و آن را شایسته نظام اسلامی نمی‌دانند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار حجاب در ساختن یک زن کارآمد یادآور شد: البته آقایان هم گاهی بدپوششی دارند و با پوشش‌هایی زننده در جامعه ظاهر می شوند

حجت‌السلام‌والمسلیمن حسن‌زاده در ادامه با خطاب قراردادن مسئولان جزیره خاطرنشان کرد: از آنها می‌خواهم قدم‌های جدی در این زمینه بردارند. رسیدگی به وضعیت حجاب در ردیف وظایف حاکمیتی است. وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنید باید قانون را ملاک عمل قرار دهید و آن را پیاده کنید.

امام جمعه کیش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رعایت مسائل بهداشتی در جامعه به واسطه شیوع کرونا گفت: شما ببینید در این زمینه چقدر در جامعه خوب عمل شده است. کسی اگر بخواهد وارد بازار شود،‌ نگهبانی ایستاده و تا کسی ماسک و دستکش نداشته باشد و موازین بهداشتی را رعایت نکند از ورودش به بازار جلوگیری می‌شود. از مسئولان می‌خواهم همین رویه را در مورد حجاب انجام دهند که به مراتب حفظ حجاب از بهداشت مهم‌تر است. این خطبه خطاب به مسئولان است اگر نیستندآن را گوش کنند.

وی افزود: حجاب قانون است و باید قانون رعایت شود. تا مردم خودشان وارد عمل نشدند اقدامی انجام دهید. گاهی مردم از مسئولان ما جلو می‌زنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جلوه های طلوع و غروب خورشید در جزیره زیبای کیش