پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در گلستان برگزار شد


پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در گلستان برگزار شد

گرگان ـ ایرنا ـ انتخابات پنجمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر برای مشخص شدن اعضای شورای اجرایی و بازرسی این نهاد غیر دولتیبا مشارکت 16 هزار و 120 نفر ازاعضای واجد شرایط در 23 شعبه اخذ رای 10 شهرستان گلستان برگزار شد.

محمدعلی مدیر جمعیت هلال احمر گلستان در حاشیه برگزاری این انتخابات به ایرنا گفت: امروز در هر شهرستان ۴ عضو شورای اجرایی و یک عضو بازرسی و علی البدل آنها انتخاب خواهد شد.

انتخابات مجامع هلال احمر هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر شهرستان ها برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نیز در حاشیه بازدید از یکی از شعب برگزاری این انتخابات گفت : نشاط و جنب و جوش در انتخابات مجامع هلال احمر نشان از مدنیت و مردمی بودن هلال احمر و تشکل های مردم نهاد دارد.

عبدالرضا چراغعلی افزود : گلستان جزو استان های حادثه خیز است و این انتخابات و انتخاب افراد توانمند برای مجامع هلال احمر می تواند موجب کاهش آسیب های ناشی از بالایای طبیعی شود.

چراغعلی ابراز داشت: افراد توانمندی که در این مجمع انتخاب می شوند می توانند منجر به رشد و تعالی و شاخصه های اجتماعی در استان گلستان شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی