اجرای هیچ عدالتی نمی تواند ری شارد را برگرداند


همسر ری شارد بروکس گفت اجرای هیچ عدالتی نمی‌تواند همسر او را بازگرداند، اما تاکید کرد اعتراضات باید به شکل مسالمت آمیز ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همسر ری شارد بروکس گفت اجرای هیچ عدالتی نمی‌تواند همسر او را بازگرداند، اما تاکید کرد اعتراضات باید به شکل مسالمت آمیز ادامه داشته باشد.

به گزارش شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، تومیکا میلر همسر ری شارد بروکس مرد سیاه پوستی که جمعه با شلیک مرگبار پلیس در آتلانتا جان خود را از دست داد در حالیکه دختر خردسالش را بغل گرفته بود گفت: "عدالتی نیست که درباره آنچه اتفاق افتاد، به من حس خوشحالی بدهد.
من هرگز نمی‌توانم همسرم را برگردانم. من هرگز نمی‌توانم بهترین دوستم را برگردانم. من هرگز نمی‌توانم به دخترم بگویم که پدرش کی باز می‌گردد و از او مراقبت می‌کند. خیلی طول می‌کشد تا من با این اتفاق کنار بیایم. خیلی طول می‌کشد تا خانواده او با این اتفاق کنار بیایند. من از همه کسانی که ابراز همدردی می‌کنند، تشکر می‌کنم. من می‌خواهم که اعتراضات به شکل مسالمت آمیز ادامه داشته باشد. زیرا ما می‌خواهیم که نام او را خوب و بزرگ نگه داریم. "
اجرای هیچ عدالتی نمی تواند ری شارد را برگرداند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...