سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر منصوب شد


سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، ایمان بهداروند به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان شوشتر منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر، امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای قبل و جدید، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شوشتر گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا، وضعیت خاصی را در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال تجربه می‌کنیم که برای رونق آن، نیازمند همت والایی هستیم.

محمد حسن کجبافی اظهار کرد: در شوشتر در بعضی شرکت‌های خصوصی علیرغم قول‌هایی که سرمایه‌گذاران دادند، گاهاً با اخراج نیروها و ضربه به اقتصاد خانواده‌هایشان مواجه بودیم که در این خصوص نیاز است تعاونی‌های کارگران فعال و زنده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شوشتر اضافه کرد: این مسئولیت‌ها توفیق و نعمت الهی هستند که اگر مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، هم رضایت خداوند را جلب کرده و هم توشه‌ای برای آخرت خود خواهند داشت.

وی همچنین ادامه داد: باید در خصوص روابط کار که جزء مهم‌ترین موضوعات مدنظر مردم است نیز در سطح بسیار خوب فعالیت کرده تا رضایت‌مندی مردم عزیز را جلب نماییم.

وی با اشاره به ساختمان نامناسب این اداره در شوشتر اذعان داشت: ساختمان موجود در شان اداره کار نیست، که نیاز است وضعیت آن تغییر کند که هم پرسنل و هم ارباب رجوع در فضای مناسبی مسائل‌شان را رفع کنند.

وی گفت: از مدیریت قبلی این اداره، باید تشکر ویژه داشته باشیم، چرا که بدون حاشیه و با آرامش وظایف محوله خود را انجام دادند. برای نیروی جدید هم آرزوی موفقیت داریم و انشاءالله در روند کارشان به ایشان کمک خواهیم کرد.

گفتنی است، در این نشست اسیوند تودیع و بهداروند به عنوان سرپرست جدید معارفه شد.

46

کد خبر 1400185

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استقرار 71 پست ایست و بازرسی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های آذربایجان شرقی