دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک منع شدند


دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک منع شدند

کیش- ایرنا- بیستمین جلسه شورای سلامت جزیره کیش امروز پنج‌شنبه برگزار و در خصوص مقابله با کرونا تصمیم‌های تازه‌ای اتخاذ شد.

بر اساس اعلام سخنگوی این شورا، مصوبات جلسه اخیر به شرح زیر اعلام شد:

برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها،‌ مجامع و گردهم‌آیی‌ها و برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی و جشن تولد و عزاداری به علت شرایط ویژه منطقه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

برگزاری کنسرت‌ها همچنان ممنوع است.

بازگشایی مهدکودک‌ها که قرار بود از یکم تیرماه بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز فعالیت کنند،‌ فعلا به تاخیر خواهد افتاد.

دستگاه های اجرایی مستقر در منطقه نسبت به لغو ماموریت های غیرضروری پرسنل خود می‌بایست اقدام کنند.

پرسنل اداری و سازمانی که به مرخصی اجباری یا ماموریت می‌روند، ضروری است پس از قرنطینه حداقل ۵ روزه و درصورت منفز بودن تست کرونا در محل کار حاضر شوند.

افراد دارای بیماری کووید ۱۹ بدون احتساب مرخصی استحقاقی می‌بایست ۲۱ روز در قرنطینه به سر ببرند .

کلیه پرسنل دارای بیماری زمینه ای و زنان باردار نباید در محیط کار حضور یابند و مدیران دستگاه‌ها می‌بایست تمهیدات لازم برای مرخصی یا دورکاری این فراهم آورند.

محدودیت در سفرهای دریایی اعمال خواهد شد.

کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات بیمه،‌ دفاتر ثبت اسناد رسمی و اصناف پرسنل مکلف به استفاد از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و باید از ارائه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک خودداری کنند.

کلیه ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند پکیج‌های بهداشتی به مسافران (شامل ماسک و ژل ضدعفونی) به مسافران ارائه نمایند. نظارت بر استفاده از ماسک در طول پرواز بر عهده پرسنل و گروه پروازی است و در صورت تخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رضانیا همچنین در پایان اعلام کرد که طرح جامع مقابله با کرونا در جزیره کیش تهیه و اجرا خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بیش از 292 هزار نفر خدمت در تفریحات ورزشی کیش ارایه شد