میادین امام حسین و مشاهیر خاش بهسازی شدند


میادین امام حسین و مشاهیر خاش بهسازی شدند

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: دو میدان امام حسین(ع) و مشاهیر این شهر به همت کارکنان توانمند شهرداری مرمت و بهسازی شدند.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اسم این میادین به نام امام حسین (ع) و مشاهیر، پیشنهاد شده بود که المانی نیز با همین مضمون در این میادین نصب شود که در مرکز شهر و ورودی شهر، از مسیر محمد آباد ایجاد و نصب شدند.

شهردار خاش افزود: در ادامه کارهای عمرانی این شهرداری و به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و چشم نواز در مرکز و ورودی محمدآباد تندیس و اِلِمان این میادین طراحی، نصب و اجرا شده اند.

تمندانی ادامه داد: اجرای صحیح این میادین که تحقق وعده های مدیریت شهری در افق 1400در مبلمان شهری خاش بود، رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری خاش با تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت‌ ها و توانمندی‌ های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش می ‌کند.

وی اظهار کرد: به درخواست مکرر شهروندان طی سنوات گذشته در خصوص ساماندهی المان های میدان های اصلی سطح شهر خاش شهرداری جهت استفاده از نظرات همشهریان و طراحان فراخون داد و مرمت کلیه میادین شهر از جمله میدان امام خمینی(ره)، ولی عصر(عج)، معلم فداکار، فلسطین، ابو علی سینا، دانشگاه آزاد، حضرت ابوالفضل (ع)، شهدا، شهدای جهاد، پرستار و غیره استفاده از نظرات شهروندان و طراحان خاش بوده که در احداث المان ها سعی شده تا متناسب با نام میدان ها و در نظر گرفتن معماری سنتی اسلامی- ایرانی طراحی انجام شود.

خدایار ریگی ماریشان رئیس شورای شهر خاش هم گفت: شهردار و تیم مدیریت شهری به همراه شورای اسلامی شهر در زمان شروع به کار خود برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را تعریف کردند که با پایان دوره مدیریت شورای اسلامی دوره اخیر به ثمر خواهد نشست و محقق و رضایت شهروندان را جلب خواهد کرد.

وی اظهار داشت: نیمی از برنامه هایی که توسط مجموعه شورا و شهرداری تدوین شده بود تاکنون محقق شد و ما از برنامه های پیش بینی شده عقب نیستیم و حتی در پاره ای از کارهایمان از برنامه ریزی جلوتر نیز هستیم.

وی افزود: مهمترین برنامه شهرداری خاش سهولت در رفت و آمد مردم در سطح شهر بود، بحث عبور و مرور و تردد در شهر و همچنین سهولت آن برای مردم می باشد، که با شروع نهضت آسفالت معابر از محله ریگ آباد و فرودگاه تا پایان سال کل محلات شهر خاش از نهضت آسفالت بهره مند و شاهد تحقق کامل وعده مدیریت شهری در افق 1400خواهیم بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟