هلال احمر استان مرکزی 143 ماموریت امدادی انجام داد


هلال احمر استان مرکزی 143 ماموریت امدادی انجام داد

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: امدادگران این جمعیت در سه ماه اول امسال، 143 ماموریت امدادی انجام دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل 56 درصد کاهش داشته است.

دکتر «محمد محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، ۱۰۰ ماموریت امداد و نجات در حوادث جاده‌ای است که این بخش از ماموریت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت، ۱۲ مورد حوادث کوهستان انجام شده و بقیه ماموریت‌ها مربوط به سایر حوادث رخ داده در نقاط مختلف استان مرکزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در سه ماه اول امسال ۳۹۱ نفر از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در وقوع حوادث مختلف بهره‌مند شده‌اند.

محمدی اظهار داشت: در این مدت، ۵۲ مصدوم حوادث جاده‌ای توسط امدادگران این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند که این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۶۸ درصدی همراه بوده است.

وی عنوان کرد: در سه ماه اول امسال، ۱۷ عملیات رها سازی در سوانح رانندگی این استان صورت گرفته که این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۱ درصدی همراه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: ۱۳ پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر در این استان فعال است و امدادگران در این پایگاه‌ها همه توان و تلاش خود را برای خدمتگذاری مطلوب به مردم و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در حوادث به کار گرفته‌اند.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگشت زندگی به رودخانه خشکرود زرندیه پس از 25 سال