خشونت دانش‌آموزی در استان اردبیل کاهش یافت


خشونت دانش‌آموزی در استان اردبیل کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کاهش میزان شیوع خشونت دانش‌آموزی بر اساس رصد موضوع و شیوع‌شناسی انجام شده در مدارس این استان خبر داد.

احمد ناصری روز پنجشنبه در نشست اعضای سند سلامت استان افزود: بخشی از این کاهش نتیجه اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمند در مدارس می‌باشد.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش در ۱۳ سرفصل برای کنترل و کاهش خشونت اجتماعی از طریق ارتقای توانمندی‌های روانی و اجتماعی و مداخلات به هنگام با پوشش ۳۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و معلمان این استان برنامه‌ریزی کرده است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان برای همکاری همه‌جانبه در تحقق اهداف تعیین شده در سند سلامت استان گفت: تحقق ۴۰ درصدی مفاد سند در حوزه سلامت

دانش‌آموزان و مدارس برغم عدم اختصاص اعتبار استانی از طریق تامین اعتبار منابع داخلی آموزش و پرورش نمونه بارزی از این همکاری است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این نشست گفت: در دوران شیوع کرونا در کنار ایثارگری‌های کادر پزشکی و پرستاری ، مجموعه تلاش معلمان قابل تقدیر و به یادماندنی بود.

سیدعبدالله طباطبایی اظهارداشت: شخصیت‌های سالم از دوران کودکی شکل می‌گیرد لذا نقش آموزش و پرورش و معلمان در این راستا محوری و ماندگار می‌باشد.

طیاطبایی دانش‌آموزان را سفیران خانواده و جامعه معرفی و از انتقال و تاثیرگذاری آموزه‌های آنها در کل جامعه خبرداد و افزود: از معلمان انتظار داریم که در این راستا نقش خطیر خود را به بهترین وجه ادا کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برداشت کدو حلوایی از جالیزهای شهرستان مشکین شهر