ورود کاروان تیم پرسپولیس به تبریز/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی با رعایت پروتکل‌های...
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد تبریز شد. بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس امشب ساعت 22 از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی به تبریز رسیدند و مستقیم از فرودگاه راهی هتل شدند. گفتنی است در مقابل ورودی هتل نیز مقررات سفت و سختی وضع شد تا مانع از تجمع هواداران این تیم در تبریز...
ورود کاروان تیم پرسپولیس به تبریز/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد
ورود کاروان تیم پرسپولیس به تبریز/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد تبریز شد.

بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس امشب ساعت ۲۲ از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی به تبریز رسیدند و مستقیم از فرودگاه راهی هتل شدند.

گفتنی است در مقابل ورودی هتل نیز مقررات سفت و سختی وضع شد تا مانع از تجمع هواداران این تیم در تبریز شود.

جالب اینکه بازیکنان تیم پرسپولیس در بدو ورود به تبریز از ماسک استفاده کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

پرسپولیس لشکری از مصدومان را در اردوی خود دارد و با این وضعیت به مصاف ماشین سازی خواهد رفت؛ محمد انصاری، وحید امیری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و امید عالیشاه مصدومان پرسپولیس هستند.

شجاع خلیل زاده نیز آسیب دیدگی داشت که بهبود یافته است و با تیمش به تبریز آمده است. همچنین علیرضا بیرانوند هم باتوجه به اتمام قرارداد در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد.

شاگردان گل محمدی در حال حاضر با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و اختلافی ۱۲ امتیازی با سپاهان رده دومی دارند. ماشین سازی حریف سرخ پوشان هم با ۲۴ امتیاز دهم است.

تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۱۵ فردا جمعه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم می‌روند.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید