صندوق کارآفرینی امید کرمان هشت میلیارد تومان وام به متقاضیان داد


صندوق کارآفرینی امید کرمان هشت میلیارد تومان وام به متقاضیان داد

کرمان - ایرنا -مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به حرکت پرشتاب صندوق کارآفرینی امید استان در مسیر جهش تولید گفت: این صندوق طی سال جاری هشت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی به متقاضیان در استان پرداخت کرده ‌است.

یوسف پورواجد روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق شعار جهش تولید امسال به ۵۰۹ فقره پرونده کارآفرینی ۸ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات ، ضروری و رفاهی و نیز دیگر حوزه‌های کارآفرینی به متقاضیان پرداخت شده است.

پور واجد تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید استان کرمان به جز رسالت اصلی خود یعنی کمک به کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای خرد، در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و امسال نیز اولویت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است و به متقاضیانی که طرح‌های کارآفرینی ارائه دهند وام‌های آسان با سود اندک پرداخت خواهد شد.

پورواجد خاطرنشان کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستا محور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است.

صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟