فاز اول پروژه آسفالت حفاظتی در مازندران اجر شد


فاز اول پروژه آسفالت حفاظتی در مازندران اجر شد

ساری- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیاتی شدن فاز اول اجرای آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) برای نخستین بار در استان به طول 30 کیلومتر اجرا شد.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای اولین بار ۳۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکرو سرفیسینگ) در مازندران اجرا می‌شود، افزود: این روش اجرای آسفالت از روش‌های نوین است که دارای قابلیت آب بندی بوده و از تخریب آسفالت جلوگیری می‌کند و وجه تمایز این نوع روکش آسفالت حفاظتی با دیگر طرح‌ها، سرعت بالای اجرای پروژه و صرفه اقتصادی آن است که با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی‌های محیطی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ضمن اشاره به اینکه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه‌ای است که با هدف آب بندی سطحی، جوان سازی آسفالت‌های قبلی که حداکثر خرابی آنها سه میلیمتر است، افزود: عمر اسفالت حفاظتی ۵ تا ۱۰ سال است و استفاده ازاین نوع اسفالت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها تا یک پنجم لایه آسفالت می‌باشد.

نجفی ادامه داد: در حال حاضر این آسفالت در محور پر تردد ساری- قائمشهر به طول ۲.۵ کیلومتر به اجرا در آمد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان اظهار داشت: با توجه به آنکه در مسیر اجرای پروژه انسداد محوری اعلام نشده، از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و مقررات عبور و مرور با راهداران پر تلاش مستقر در سطح محور همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.


عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای اولین بار ۳۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکرو سرفیسینگ) در مازندران اجرا می‌شود، افزود: این روش اجرای آسفالت از روش‌های نوین است که دارای قابلیت آب بندی بوده و از تخریب آسفالت جلوگیری می‌کند و وجه تمایز این نوع روکش آسفالت حفاظتی با دیگر طرح‌ها، سرعت بالای اجرای پروژه و صرفه اقتصادی آن است که با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی‌های محیطی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ضمن اشاره به اینکه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه‌ای است که با هدف آب بندی سطحی، جوان سازی آسفالت‌های قبلی که حداکثر خرابی آنها سه میلیمتر است، افزود: عمر اسفالت حفاظتی ۵ تا ۱۰ سال است و استفاده ازاین نوع اسفالت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها تا یک پنجم لایه آسفالت می‌باشد.

نجفی ادامه داد: در حال حاضر این آسفالت در محور پر تردد ساری- قائمشهر به طول ۲.۵ کیلومتر به اجرا در آمد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان اظهار داشت: با توجه به آنکه در مسیر اجرای پروژه انسداد محوری اعلام نشده، از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و مقررات عبور و مرور با راهداران پر تلاش مستقر در سطح محور همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

کد خبر 4975481

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حادثه تیراندازی در بابل 3 مصدوم برجای گذاشت