پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازی


پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازی

شاید تیم های مدعی راضی باشند پرسپولیس ببرد و به قهرمانی نزدیک شود تا اینکه فولاد ببرد و سهمیه را از چنگ شان...

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و پنجم، دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 21 روز شنبه، 28 تیر، به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر
پرسپولیس تهران - فولاد خوزستان
شنبه 28 تیر 1399 ساعت 21
تهران - ورزشگاه آزادی
داور: بیژن حیدری

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازیورزشگاه آزادی

وضعیت دو تیم

پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که این بازی برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سرخ ها می خواهند هرچه زودتر با پیروزی در این مسابقه تکلیف قهرمانی خود را مسجل کنند و خیال خود و هوادارانشان را راحت کنند و فولادی ها نیز می خواهد به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا که خیلی هم از آن ها دور از دسترس نیست، برسند.

ابتدا وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس را بررسی خواهیم کرد. شاگردان یحیی گل محمدی در 24 هفته گذشته، 18 پیروزی داشته اند، 2 تساوی و تنها 4 شکست. آن ها همچنین 36 گل زدند و 11 گل خوردند، این یعنی که سرخ ها بهترین خط دفاع و حمله لیگ را در اختیار خود دارند. پرسپولیسی ها با تفاضل گل +25 با 56 امتیاز، با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند، نزدیک ترین تعقیب کننده آن ها سپاهان اصفهان و شهرخودروی مشهد هستند که 42 امتیاز دارند. البته همین فولاد خوزستان که دو بازی عقب افتاده دارد، در صورت پیروزی در بازی هایش به نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس تبدیل خواهد شد. با نتایج هفته های اخیر، سرخ ها به نوعی خیال شان از قهرمانی لیگ برتر راحت شده است و تنها به دنبال مسجل کردن هرچه سریع تر قهرمانی خود هستند.

پرسپولیس فردا در جدال با فولاد هیچ محرومی ندارد اما مصدوم چرا. سرخ ها محمد انصاری، محسن ربیع خواه و آریا برزگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و تکلیف اوساگوآنا هم هنوز مشخص نیست و او به ایران نیامده است. اما خبر خوب برای هواداران سرخ ها شاید بازگشت محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری باشد. این سه بازیکن که هفته گذشه در ترکیب پرسپولیس نبودند، گفته می شود در بازی فردا مشکلی برای همراهی تیم خود ندارند.

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازیپرسپولیس

در آن سوی میدان فولاد خوزستان در لیگ نوزدهم، 22 بازی انجام داده است که 11 پیروزی، 6 تساوی و 5 شکست، سهم آن ها بوده است. فولادی ها همچنین 22 گل زدند و 14 گل خوردند تا با تفاضل گل +8 و کسب 39 امتیاز در رده پنجم جدول جای داشته باشند. به دلیل ابتلای بازیکنان فولاد به کرونا، دو بازی این تیم برگزار نشده است و باید زمان دیگری برگزار شود. دیدار با نساجی و نفت مسجد سلیمان که اگر فولاد موفق شود این دو بازی را پیروز شود، می تواند با اقتدار به رده دوم جدول صعود کند و امید بسیار زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. شهاب گردان، گلر فولاد خوزستان به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت.

باید دید که فردا کدام تیم با دست پر از زمین بازی بیرون خواهد آمد.

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازیفولاد خوزستان

بازی های رو در روی دو تیم

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازی10 تقابل اخیر دو تیم

وضعیت بالای جدول

پرسپولیس-فولاد؛ نکونام، تاج را بر سر یحیی می‌گذارد؟ / پیش بازیجدول لیگ برتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...