اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)


اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی موبایل شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی Learn Spanish with MosaLingua

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که با آموزش لغات و عبارت‌های کلیدی و صرف دستوری افعال در مدت زمان کوتاهی می‌تواند آشنایی مقدماتی با زبان را برای شما ایجاد کند تا درصورت قرارگیری در موقعیت‌های ضروری بتوانید نیاز خود را برطرف کنید. برای مثال، اگر قصد سفر به یک کشور اسپانیایی زبان را دارید می‌توانید پیش‌از سفر خود، برخی عبارت‌های کلیدی را ازطریق این برنامه آموزش ببینید تا درحین سفر از آن‌ها بهره‌مند شوید. بنابر گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی برنامه، این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از واژه‌های ضروری و مهم را که در ۸۰ درصد مواقع راه‌گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را برای افرادی که سفر تفریحی یا تجاری دارند، ایجاد کند.

اپلیکیشن Learn Spanish with MosaLingua فقط به روزانه ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا ظرف دو ماه ۶۰۰ واژه و عبارت مهم را به زبان‌آموز در حوزه‌های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از قابلیت‌های دیگر این برنامه امکان افزودن فلش کارت است که به کاربر اجازه خواهد داد اگر عبارت خاصی را مدنظر داشت تا آن را حفظ کند و در بین لغات برنامه موجود نبود، کارتش را بسازد و آن را در برنامه‌ی آموزشی خود قرار دهد.

اپلیکیشن My English Grammar Test: Pronouns PRO

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این اپلیکیشن با هدف آموزش دستور زبان انگلیسی مربوط به کاربرد ضمایر مختلف طراحی شده است. درواقع این اپلیکیشن یک بازی فکری آموزشی است که کمک می‌کند دانش گرامری کاربر تقویت شود. در این بازی جمله‌های ناقص به‌نمایش درمی‌آیند و کاربر باید جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کند و امتیاز دریافت کند. ازطریق این اپلیکیشن ضمایر مختلف در ۱۵ مرحله‌ی متفاوت و در ۱۲۰ ثانیه زمان باید تکمیل شوند و امتیاز کاربر براساس میزان مراحل تکمیل شده در مدت زمان ۱۲۰ ثانیه اندازه‌گیری می‌شود. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن عدم وجود تبلیغات یا پرداخت درون‌برنامه‌ای است.

اپلیکیشن Mobile Doc Scanner (MDScan) + OCR

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

اپلیکیشن MDScan یک ابزار کاربردی است که با کمک آن می‌توان انواع مدارک و اسناد را اسکن و تبدیل به فایل‌های دیجیتالی پی‌دی‌اف کرد تا بتوان به‌راحتی آن‌ها را با سایر افراد اشتراک‌گذاری کرد. همچنین، این برنامه امکان ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف ذخیره‌شده روی گوشی را نیز برای کاربر فراهم می‌کند و نیازی نیست کاربر فقط با اپلیکیشن عکس‌برداری کند تا بتواند آن را ویرایش کند. با قابلیت Batch در این برنامه می‌توان مدارک چندصفحه‌ای را نیز در یک فایل ویرایش کرد و حالتی دیگری نیز برای صرفه‌جویی در زمان تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان فرایند ویرایش را به تعویق انداخت و فقط عکس‌برداری از مدارک را انجام داد تا بعداز ثبت تمامی عکس‌ها، آن‌ها را در فرصت مناسبی ویرایش کنید و در قالب پی‌دی‌اف درآورید.

مجموعه آیکون JARVIS MARK

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این مجموعه آیکون با الهام از شخصیت مرد آهنی ساخته شده است تا به‌واسطه‌ی آن بتوانید تنوع جدیدی برای خود ایجاد کنید. این مجموع آیکون برای اجرا نیاز به لانچرهایی مثل Nova ،Holo ،Aviate و... دارد.

مجموعه آیکون Aqua Color

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این مجموعه ‌آیکون ظاهر آیکون‌ها را به طراح‌های مشابه نقاشی تبدیل می‌کند و از این طریق علاوه‌بر تنوع، حس واقعی‌تری برای کاربر ایجاد می‌کند. این مجموع آیکون برای اجرا نیاز به لانچرهایی مثل Nova، Holo، Aviate و... دارد.

اپلیکیشن Instant Grid

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی ویرایش عکس برای شبکه‌های اجتماعی است که تمام فرایند برش و ویرایش و افکت‌گذاری را در سریع‌ترین زمان برای کاربر فراهم می‌کند. این ابزار می‌تواند برای اینستاگرام به‌شدت کاربردی باشد. فقط کافی است عکس خود را درون برنامه بارگذاری کنید، سپس یکی از حالت‌های ۱×۳، ۲×۳ یا ۳×۳ را انتخاب کنید و جزئیات مدنظرتان را در نقاط طلایی ودرنهایت آن را روی حساب اینستاگرام خود قرار دهید. یکی از نقاط قوت این برنامه امکان افزودن واترمارک است که برای عکاسان بسیار اهمیت دارد تا مالکیت معنوی آثارشان نقض نشود.

اپلیکیشن Rhythm Cat 2

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این اپلیکیشن مناسب آموزش نت‌خوانی و سلفژ برای درک ریتم‌های موسیقی است که به‌گونه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده فرایند آموزش را انجام می‌دهد. این برنامه ۶۰ مرحله دارد که به‌ترتیب سخت می‌شوند و دارای ۳۰ آهنگ مختلف از باخ تا شوپن است که براساس میزان سختی طبقه‌بندی شده‌اند. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 به‌خصوص برای آموزش نت‌خوانی به کودکان در سنین پایین مناسب است؛ زیرا دروس را با استفاده از گرافیک جذاب آموزش می‌دهد و می‌تواند بازدهی آموزشی را افزایش دهد. اپلیکیشن Rhythm Cat 2 با کمک مدرسین حرفه‌ای موسیقی طراحی شده است تا از عملکرد مفید آن اطمینان حاصل شود.

اپلیکیشن Trino 3D Scanner

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد تا عکس‌های مختلف را به مدل‌های سه‌بعدی تبدیل کند. با نصب اپلیکیشن Trino گوشی آیفون یا تبلیت آیپد شما تبدیل به یک اسکنر سه‌بعدی می‌شود و عکس‌های مدنظر شما را با استفاده از خدمات ابری برنامه، تبدیل به یک مدل سه‌بعدی خواهد می‌کند. این اپلیکیشن به‌خصوص برای طراحان می‌تواند بسیار کارآمد باشد و مدل سه‌بعدی از طرح‌های آن‌ها ایجاد کند تا برای ارائه‌ی محصول به‌کار گرفته شود.

بازی Monkey GO Happy

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

بازی Monkey GO Happy دارای ۵ بازی متنوع است که بالغ‌بر یک میلیون کاربر آنلاین در پلتفرم تحت وب خود دارد و حال با این اپلیکیشن دردسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. این بازی ۷۵ مرحله دارد و کاربر می‌تواند از بین ۷ میمون با ظاهرهای متفاوت و ۳۰ مدل کلاه انتخاب کند. همچنین، بازی هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد و بدون تبلیغات مزاحم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی فکری برای تقویت توانایی ذهنی می‌تواند مؤثر باشد و درکنار ایجاد سرگرمی، چالش‌های ذهنی آن نیز سازنده است.

مجموعه آیکون GION

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

مجموعه آیکون GION با طراحی جذاب و درعین‌حال مینیمال خود بیش از ۱٬۰۰۰ مدل آیکون مختلف ارائه می‌کند. طراحی آیکون‌ها با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ انجام شده است تا تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربر به‌ارمغان بیاورد. علاوه‌بر انواع آیکون، ازطریق این برنامه به تعداد زیادی تصویر پیش‌زمینه نیز دسترسی خواهید داشت. کاربران با کمک بخش داشبورد قادر خواهند بود آیکون‌ها را شخصی‌سازی کنند و براساس سلیقه‌ی خود خروجی بگیرند؛ همچنین امکان درخواست آیکون اختصاصی نیز فراهم شده است. این مجموعه آیکون از لانچرهای مختلفی ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

مجموعه آیکون Black Army Sapphire

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این مجموعه آیکون دارای ۵٬۵۰۰ آیکون مختلف است که همچنان برتعدادش افزوده خواهد شد و ۱۹۶ تصویر پس‌زمینه نیز ازطریق این اپلیکیشن دردسترس کاربر قرار می‌گیرند. علاوه‌براین، در مجموعه آیکون Black Army Sapphire بیش‌از ۲۰ ویجت متنوع ساعت نیز فراهم شده است تا کاربر بتواند از بین آن‌ها حق انتخاب داشته باشد. نقطه قوت این اپلیکیشن به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده، داشبورد فوق‌العاده‌ای است که گزینه‌های زیادی دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند جزئیات زیادی را تحت کنترل داشته باشد و تغییرات دلخواه را روی آیکون‌ها و نوع نمایش آن‌ها اعمال کند. این مجموعه آیکون در انواع لانچرها ازجمله Action، ADW، Mini، V، Nova و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌شود.

اپلیکیشن Earthlapse

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

این برنامه آیفون یا آیپد شما را تبدیل به پنجره‌ی ایستگاه فضایی بین‌االمللی می‌کند و می‌توانید با کمک آن مناظر فضایی را به‌صورت تعاملی مشاهده کنید. علاوه‌بر تصاویر از زوایای مختلف، با دسترسی به HDEV می‌توان زمین را به‌صورت زنده تماشا کرد؛ البته ناگفته نماند تماشای زنده‌ی زمین اغلب اوقات به‌علت حرکت همیشگی ایستگاه فضایی با مشکلاتی در نمایش تصویر زمین مواجه است. در این برنامه ۸ آهنگ فضایی آرامش‌بخش نیز وجود دارد و سایر ویژگی‌های اپلیکیشن شامل ساعت و آب‌و‌هوای جهانی می‌شود که دراختیار کاربر قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن KeyTuner

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (28 تیر)

یک ابزار کاربردی برای افرادی که نوازندگی می‌کنند و نیاز دارند ساز خود را کوک کنند. این برنامه با کمک نمایشگر و طراحی گرافیکی، نتایج دقیق‌تری ارائه می‌کند که درک آن را برای نوازندگان غیرحرفه‌ای و تازه‌کار نیز آسان می‌کند. علاوه‌بر بررسی صدای سازها، با این برنامه می‌توان تمرین‌های کانتاتی (صداخوانی) را نیز انجام داد و صحت و دقت نت‌های ادا شده را بررسی کرد. بنابراین، اگر تازه درحال یادگیری سلفژ و نت‌خوانی هستید یا نوازندگی می‌کنید و تمایل دارید بتوانید ساز خود را کوک کنید، اپلیکیشن KeyTuner را دریافت کنید.

اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم. راستی اگر اهل بازی با گوشی موبایل یا به اصطلاح، «موبایل گیمر» هستید، حتما مقاله بهترین بازی‌های اندروید را در زومجی بخوانید.

زومیت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرقت اطلاعات کاربران واتس‌اپ و سیگنال با اپلیکیشن جعلی