مجریان طرح‌های گردشگری استان اردبیل همه‌جانبه حمایت می‌شوند


مجریان طرح‌های گردشگری استان اردبیل همه‌جانبه حمایت می‌شوند

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات سرمایه‌ گذاران و فعالان در حوزه‌های میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی جلسات بررسی مسائل و مشکلات مجریان این طرح‌ها در مناطق مختلف این استان تشکیل و مجریان طرح‌ها بطور همه‌جانبه حمایت می‌شوند.

نادر فلاحی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه‌های میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر اظهارداشت:‌ حل مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان در این حوزه‌ها جزو اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

او افزود: در همین راستا با سفر به شهرستان‌ها و برگزاری جلسات بررسی مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا با آشنایی نزدیک از موانع سرراه طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا راهکارهای حل این مشکلات ارائه و پیگیری‌های لازم در این حوزه انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به خسارت سنگین کرونا بر بخش گردشگری تلاش می‌کنیم با حمایت از فعالان این حوزه زمینه برای جبران بخشی از این خسارت‌ها را فراهم آوریم.

او افزود: مصوبات حمایتی از فعالان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در ستاد استانی مدیریت کرونا نیز تصویب شده که اعلام خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...