دیدارهای مردمی گامی به سوی احقاق حقوق شهروندی است


دیدارهای مردمی گامی به سوی احقاق حقوق شهروندی است

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: دیدارهای چهره به چهره مردم و مدیران، تلاش دو سویه برای رفع موانع که موجب می‌شود مردم با مسولان احساس نزدیکی بیشتری داشته و در افزایش حس مسوولیت و مشارکت اجتماعی همچنین احقاق حقوق شهروندی موثر باشد.

علی‌اکبر مرتضایی روز دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی در فرمانداری کاشان افزود: ویژگی دیدارهای مستقیم این است که علاوه بر مشرف شدن مدیران بر مسایل، مردم نیز با جدیت مدیران و از سوی دیگر محدودیت‌های موجود برای حل مشکلات از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: برای تداوم و قوام این ارتباط باید مواردی که در نتیجه محدودیت منابع و امکانات یا قوانین امکان برآورد درخواستی را سلب می‌کند، صادقانه با مردم درمیان گذاشته شود تا انتظارهای غیرواقعی شکل نگیرد.

فرماندار ویژه کاشان یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای اداری استان اصفهان، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و عمومی این شهرستان نیز موظف هستند که ساعت ۹ تا ۱۲ دوشنبه هر هفته برای ارتباط بدون واسطه با ارباب رجوع در محل کار خود حضور داشته باشند و هرگونه ماموریت و نشست را به روزهای دیگر موکول کنند.

وی اضافه کرد: رفع مشکل استخر ذخیره آب کشاورزی، امهال تسهیلات بانکی، مسایل معیشتی و کارگری، تعارض‌های ملکی، هزینه‌های درمانی، واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی و رفع موانع تولید عمده‌ترین مسایلی بود که در ملاقات عمومی این هفته از سوی شهروندان مطرح شد که مورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیمارستان فوق العاده 150 تختخوابی در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود