پیکر روح‌الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم در بهشت زهرا (س) آرام گرفت


پیکر روح‌الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم در بهشت زهرا (س) آرام گرفت

شهرری ـ ایرنا ـ پیکر «روح الله رجایی» سردبیر روزنامه جام جم عصر امروز شه شنبه( 31 تیرماه) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بخش خبرنگاران و رسانه قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد «روح الله رجایی» سردبیر روزنامه جام‌جم به اصحاب قلم و رسانه و خانواده ارتباطات کشور و خانواده آن مرحوم، تصریح کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده پیکر زنده یاد رجایی که از چهره های مطرح رسانه و زحمتکشان این حوزه بود در قطعه نام آوران بخش رسانه و خبرنگاران به خاک سپرده شد.
سعید خال با اشاره به شرایط کرونا و عدم حضور همکاران و خانواده ها جهت مراسم تدفین اظهار داشت: همکاران تلاشگر سازمان بهشت زهرا س جهت تکریم این همکار رسانه ای فقید تمهیدات لازم را برابر پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت پیش بینی کرده اند.

زنده یاد روح الله رجایی در یک نگاه

روح‌الله رجایی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه‌ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت.

این روزنامه نگار فقید صبح دوشنبه (۳۰ تیرماه ۹۹) درحالی دارفانی را وداع گفت که هفته گذشته از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داده بود و به همین علت نیز از همان زمان به محل کار خود در روزنامه جام‌جم مراجعه نکرد.

این فعال رسانه ای با توجه به ابتلای به این بیماری مدت زمانی را از هفته گذشته به درمان پرداخت و روند درمانش همچنان ادامه داشت؛ وی در مدت زمان درمان خود، پیامی تصویری را نیز برای اطلاع رسانی در فضای مجازی بخاطر مبارزه اش با بیماری کرونا منتشر کرد.

امیدواری به روند بهبودی و بالا رفتن اکسیژن خون زنده یاد رجایی طی روزهای گذشته موجب شادی دوستان و همکاران وی شده بود اما در کمال ناباوری امروز خبر درگذشت وی به گوش رسید.

زنده یاد روح‌الله رجایی با مدرک دکترای علوم ارتباطات سابقه حضور در نشریات همشهری جوان، همشهری، تهران امروز و معاونت اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و معاونت روابط عمومی‌پژوهشگاه علوم انسانی را داشت.

وی روزنامه نگاری شناخته شده در بین اهالی مطبوعات و رسانه بود.

روح الله رجایی از هفته قبل درگیر کرونا شد. او را در آی سی یوی بیمارستانی در تهران بستری و یک هفته ادامه درمان او بامداد سی ام تیرماه ۹۹ به جوار حق تعالی شتافت.

از روح الله رجایی دو پسر به نام های حسام الدین و شهاب الدین و دختری هفت ماهه به نام نرگس به یادگار مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا