نخستین کاریابی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد


نخستین کاریابی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی و فعال شدن نخستین کاریابی الکترونیکی استان به آدرس www.karyabikarjoo.ir   در راستای ایجاد وحدت رویه سامانه‌های الکترونیکی و سهولت در کاریابی متقاضیان حبر داد.

سید حفیظ‌الله فاضلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز این طرح با هدف جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار صادر شده است.

وی ادامه داد: این سامانه می‌تواند ارتباط میان کارفرما و کارجو را حرفه‌ای و شفاف کند و به عنوان تجربه‌ای نو و مفید در ایجاد اشتغال عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود برجا بگذارد.
به گفته فاضلی، هدایت شغلی، مشاوره خوب و صحیح، کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارها، ارتباط مناسب و به روز فارغ‌التحصیلان کارآفرین با سرمایه‌داران و بنگاه‌های اقتصادی و شناخت واقعی نیازهای آموزشی بازار کار استان از دیگر موارد فعالیت این مرکز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این سامانه به منظور آسایش کاربران فرصت‌های شغلی بر اساس نیازهای منطقه جغرافیایی قابل دسترسی است.

فاضلی افزود: با راه‌اندازی این سامانه تمام الکترونیک کارجویان و کارفرمایان می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نیروی کار در کمترین زمان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمارهای اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ۴۳ هزار بیکار در این استان شناسایی شده که بیش از نیمی از این بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت