دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌های 206 تهرانسر


دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌های 206 تهرانسر

عصر خودرو- رئیس کلانتری 150 تهران از دستگیری سارق کامپیوتر پژو 206 در غرب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: با افزایش وقوع سرقت کامپیوتر‌های خودرو‌های 206 تعداد گشت زنی‌های انتظامی کلانتری تهرانسر افزایش تا اینکه ساعت 21:30 یکم مرداد ماه تیمی از ماموران کلانتری در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که به 2 موتورسوار در حال سرقت از یک دستگاه 206 مواجه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ده دقیقه‌ای موتورسیکلت را متوقف و یکی از سارقان را دستگیر کردند، گفت: سارق دوم به صورت پیاده موفق به فرار شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از موتورسیکلت متهم 5 دستگاه‌ ای سی یو خودروی پژو 206 به همراه دیلم 30 سانتی باریک خم شده کشف و سارق به سرقت ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اعتراف کرد.

سرهنگ مالمیر عنوان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی در کلانتری به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت کامپیوتر‌های سرقتی خودرو‌ها را به صورت دستفروش به مالخران اطراف خیابان شوش فروخته است.

کلانتر محله تهرانسر با بیان اینکه شناسایی همدست متهم ادامه دارد، افزود: تعدادی از مال باختگان تا کنون شناسایی و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

دانلود با کیفیت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...