اعمال محدودیت‌های آمد و شد از رومانی و بلغارستان به ایتالیا


اعمال محدودیت‌های آمد و شد از رومانی و بلغارستان به ایتالیا

وزیر بهداشت ایتالیا اعلام کرد با توجه به همه گیری بیماری کووید-19 در کشور‌های رومانی و بلغارستان،از اعمال محدودیت ها برای تردید از این دو کشور به ایتالیا خبر داد.

اعمال محدودیت‌های آمد و شد از رومانی و بلغارستان به ایتالیابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر بهداشت ایتالیا با اشاره به همه گیری بیماری کووید-۱۹ در کشور‌های رومانی و بلغارستان، از اعمال محدودیت‌ها برای کسانی خبر داد که از این کشور‌ها قصد ورود به ایتالیا را دارند.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان "فانپیج"، با توجه به تغییر و تحول در همه گیری ویروس کرونا، "روبرتو اسپرانتسا" وزیر بهداشت ایتالیا دستورالعملی را صادر کرده است که بر اساس آن، کسانی که از رومانی و بلغارستان قصد ورود به ایتالیا را دارند، با تمدید محدودیت‌های بهداشتی مواجه خواهند شد. در این میان، الجزایر از لیست کشور‌های خارج از اتحادیه اروپا که شهروندان این کشور امکان رفتن به ایتالیا، با قرنطینه اجباری، حتی بدون هرگونه دلایل اضطراری را دارند، حذف شده است و الجزایری‌ها نیز با قوانین سخت تری برای ورود به ایتالیا مواجه خواهند شد.
بنابراین، اگر تا به امروز، شهروندان الجزایری بدون هرگونه دلایل اضطرار و با ۱۴ روز قرنطینه می‌توانستند وارد ایتالیا شوند، با دستورالعمل کنونی وزارت بهداشت ایتالیا، آن‌ها فقط با دلایل اضطراری و با تحمل ۲ هفته قرنطینه می‌توانند وارد ایتالیا شوند.
اعمال محدودیت‌های بهداشتی در نظر گرفته طی روز‌های پیش، یعنی ۱۴ روز قرنطینه در بدو ورود به ایتالیا با هر نوع از وسیله نقلیه، برای شهروندان رومانیایی و بلغارستانی نیز تمدید شده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موج گرما بیش از 50 قربانی گرفت