فعال شدن شهرک صنعتی ماهنشان، گام مهمی برای تحقق جهش تولید است


فعال شدن شهرک صنعتی ماهنشان، گام مهمی برای تحقق جهش تولید است

زنجان- ایرنا- امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: فعال شدن شهرک صنعتی این شهرستان، گامی مهم و اساسی در جهت تکیه بر توان و ظرفیت داخلی بوده و می‌تواند تامین‌کننده منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق جهش تولید و مقابله با تحریم‌ها باشد.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید، اظهار داشت: ایجاد مشوق‌های لازم برای فعالسازی شهرک صنعتی، یکی از مهمترین مسائل و بحث‌ها در شهرستان ماهنشان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی ماهنشان، تقریباً تعطیل بوده و متاسفانه کار زیادی هم در آن انجام نشده است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: اگرچه ماهنشان، شهرستان مستعد کشاورزی است اما به لحاظ فرآوری محصولات کشاورزی، نیاز به صنعتی شدن هم دارد.

وی افزود: ضمن اینکه کشاورزی به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای اشتغال جوانان این شهرستان را تامین کند و محدودیتها به‌خصوص در بخش مرکزی بسیار زیاد است.

مطالبه‌گری همراه با رعایت اخلاق اسلامی باشد

امام جمعه ماهنشان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مطالبه‌گری باید بدون توهین و دشنام باشد، گفت: مطالبه‌گری اگرچه حق است اما نباید همراه با توهین، ناسزا و دشنام باشد زیرا این کار، یک حرام شرعی است.

وی تصریح کرد: انسان در بیان مطالبات، حق ندارد به هموطن خود حتی اگر مخالف سلیقه وی باشد نیز توهین کند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: البته رهبر انقلاب در حضور امامان جمعه نیز تاکید کردند که مطالبات باید بدون ناسزا و توهین و همراه با ارائه راهکار باشد.

وی افزود: امام جمعه نیز در کنار بیان مطالبات مردم باید ضمن مشورت با افراد صاحب‌نظر، حداقل در امور و مسائل منطقه خود به ارائه راهکار بپردازد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه یکی از مهمترین انتظارات رهبران انقلاب از ائمه جمعه نیز بیان مطالبه همراه با اخلاق بوده و است، اظهار داشت: انتظار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی این بوده که بیان مطالبات مردم در کنار ترویج اخلاق حسنه الهی- اسلامی باشد.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: قوای سه‌گانه و تمام مسؤولان نیز برای تحکیم وحدت در جامعه ضمن تاکید بر اخلاق اسلامی باید به مطالبات بپردازند.

وی اظهار داشت: باید نسبت به همدیگر تجسم عینی اخلاق داشته و ضمن رعایت اخلاق و عدالت، مطالبات و حقوق مردم را احیا کنند.


منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!