بهره برداری از 57 پروژه عمرانی طی هفته دولت در سلماس


فرماندار سلماس از بهره برداری از 57 پروژه عمرانی طی هفته دولت در این...
فرماندار سلماس از بهره برداری از 57 پروژه عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر عسگری امروز ۲۹مرداد در جلسه شورای اداری سلماس بابیان اینکه در هفته دولت امسال ۵۷ پروژه عمرانی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سلماس به بهره برداری خواهد رسید،افزود: کلنگ زنی ۶ پروژه مهم دیگر با اعتبار ۱۵۶میلیارد ریال از جمله دیگر برنامه های مهم هفته دولت در سلماس خواهد بود.

فرماندار بابیان اینکه امیدواریم از سجایای اخلاقی این امام رئوف در زندگی خودمان بهره ببریم، تصریح کرد: دو شاخصه مهم در سیره امام حسین (ع) بحث امر به معروف و نهی از منکر است که در راستای اصلاح امور مسلمین و دعوت به نیکی ها قیام کرد و توجه ایشان به حق الناس در امور مختلف.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت با ایام عزاداری محرم، افزود: امسال برنامه های هفته دولت در دوران کرونایی و با لحاظ شرایط خاص بهداشتی برگزار خواهد شد و مانند سالهای قبل برگزاری مراسمات متراکم امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار سلماس تصریح کرد: در سال جهش تولید همه مان تکلیف مضاعفی در راستای ظرفیت سازی ارائه هرچه بیشتر خدمات و افزایش بهره وری در هزینه اعتبارات دولتی همراه با انجام سریع و دقیق پروژه های مختلف بر گردن داریم .

عسگری بیان کرد: ادارات شهرستان حتما در خصوص استخراج آمار مقایسه ای عملکرد از سال ۹۲ تاکنون و انتشار در رسانه های مختلف شهرستان اقدام کنند تا مردممان در جریان خدمات دولت در سطح شهرستان خودشان اقدام کنند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از مسئولین ادارات شهرستان انتظار داریم در راستای تامین احترام ارباب رجوع و پاسخ دهی مناسب به مردم و رعایت حق الناس در انجام امور تلاش بیشتری کنند ؛ اقناع سازی مردم توام با رعایت احترام در جریان حل و فصل موارد و مشکلاتشان حق قانونی و اجتماعی و شرعی شهروندان است و روسای محترم ادارات حتما باید این موضوع را رعایت کنند و امیدواریم با همت مسئولین و اعمال حسن مدیریت در حوزه خود، دیگر شاهد دریافت برخی گزارشات از اداراتمان درخصوص نحوه برخورد با ارباب رجوع نباشیم.

وی افزود: در سلماس هفت جایگاه سوختگیری CNG وجود دارد اما کیفیت ارائه خدمات در آن ها مطلوب نبوده و مردم را با مشکل مواجه کرده و عملکرد سوختگیری در انها ناقص است و باید از تمام ظرفیت جایگاه ها برای ارائه خدمات به مردم استفاده شود.

فرماندار سلماس تصریح کرد: به زودی دو جایگاه گاز طبیعی در سطح شهرستان وارد مدار سوخت رسانی خواهند شد و به اطلاع می رسانیم سلماس هنوز ظرفیت برای ایجاد جایگاه CNG دارد و در این خصوص آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران هستیم.

عسگری خاطرنشان کرد: در هیچ یک از دو شهرستان همجوار ما چنین صف های طویل و مشکلات ترافیک و... برای مردم حین سوختگیری CNG وجود ندارد و مسئولین مربوط در این خصوص باید همت بیشتری برای ارائه خدمات به مردم به خرج دهند.

فرماندار سلماس تاکید کرد: هیچ سرمایه گذاری نباید پشت درهای روسای ادارات درجا بزند و حتما همه همت‌مان بر تسریع روند انجام امور سرمایه گذاران عزیز برای ایجاد امکانات در شهرستان خواهد بود.

وی گفت: متاسفانه با وجود شرایط حاضر کرونایی در کشور و آمار شهرستانی موارد ابتلا و فوتی ، هنوز ۱۷ اداره ما کد رهگیری سامانه سلامت را اخذ نکرده و حداقل های بهداشتی در اینخصوص را رعایت نمی کنند و این مورد بی هیچ وجه شوخی بردار نیست.

عسگری ادامه داد: روسای ادارات مربوط باید در اسرع وقت نسبت به اخذ این کد و اتخاذ تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند وگرنه برخورد قانونی لازم با مسئولین ادارات صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام