بازگشت رونالدینیو به برزیل


بازگشت رونالدینیو به برزیل

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل که به علت استفاده از مدارک جعلی با برادرش در زندان پاراگوئه بود، مجوز بازگشت به کشورش را گرفت.

بازگشت رونالدینیو به برزیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رونالدینیو و برادرش که در اسفند به دلیل ورود به پاراگوئه با گذرنامه جعلی بازداشت و زندانی شده بودند، پس از پنج ماه حبس خانگی در این کشور آزاد شدند.
آن‌ها ابتدا راهی زندان شده بودند و پس از تحمل ۳۲ روز حبس، با قید وثیقه‌ایی ۱.۶ میلیون دلاری از زندان خارج و به حصر خانگی در هتلی در شهر آسونسیون، پایتخت پاراگوئه رفتند و منتظر دادگاه و صدور رأی نهایی شدند.
در صورتی که اسطوره فوتبال برزیل و برادرش در این پرونده محکوم می‌شدند؛ مجازات آن‌ها رفتن پشت میله‌های زندان تا پنج سال بود، اما در نهایت رونالدینیو به پرداخت جریمه نقدی ۹۰ هزار دلاری و برادرش به پرداخت جریمه نقدی ۱۱۰ هزار دلاری محکوم شدند.
ستاره سابق تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و میلان حالا مجاز به ترک پاراگوئه و بازگشت به برزیل است و برادر او هم پس از بازگشت به برزیل اجازه ترک این کشور به مدت دو سال را نخواهد داشت و باید در فواصل معین خود را در بازه زمانی ۲۴ ماهه به مقامات برزیلی در ریودوژانیرو معرفی کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟