سامسونگ از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرد


سامسونگ از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرد

شرکت سامسونگ امروز از لپ‌تاپ رده بالا Galaxy Book Flex 5G با پردازنده قدرتمند نسل یازدهمی اینتل رونمایی کرد. گلکسی بوک فلکس 5G اولین لپ‌تاپ جهان با پشتیبانی از ارتباط 5G است که با دریافت تاییدیه Intel Evo روشن شدن سریع سیستم از حالت نیمه خاموش و حداقل شارژ دهی 9 ساعته را در لپ تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش 1080P تضمین می‌کند.

شرکت سامسونگ امروز از لپ‌تاپ رده بالا Galaxy Book Flex 5G با پردازنده قدرتمند نسل یازدهمی اینتل رونمایی کرد. گلکسی بوک فلکس 5G اولین لپ‌تاپ جهان با پشتیبانی از ارتباط 5G است که با دریافت تاییدیه Intel Evo روشن شدن سریع سیستم از حالت نیمه خاموش و حداقل شارژ دهی ۹ ساعته را در لپ تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش 1080P تضمین می‌کند.

آبان ماه سال گذشته سامسونگ نسل اول لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس را معرفی کرده بود؛ حال شاهد معرفی نسخه بروزرسانی شده این محصول با شبکه 5G، وای فای ۶ و نسل یازدهم پردازنده‌های قدرتمند تایگر لیک اینتل هستیم. سامسونگ اعلام کرده که این لپ‌تاپ در کانفیگ‌های مختلف با پردازنده‌های سری i5 و i7 اینتل تایگر لیک عرضه خواهد شد اما مدل دقیق آن‌ها مشخص نشده است.

تمامی نسخه‌های لپ‌تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G به باتری 70 وات ساعتی مجهز شده به همین دلیل انتظار می‌رود که سامسونگ از پردازنده‌های رده بالا اینتل در این محصول استفاده کرده باشد. این لپ‌تاپ هیبریدی به صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی با پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen مجهز شده است.

سامسونگ از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرد

گلکسی بوک فلکس 5G اولین لپ‌تاپ سامسونگ با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است؛ همچنین این محصول به یک وب‌کم 720p برای ثبت تصاویر سلفی و چت تصویری مجهز شده است. سامسونگ مدعی شده بود که باتری نسل اول لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس در شرایط استاندارد تا 20 ساعت شارژ نگه می‌دارد، اما بررسی‌های انجام شده از سوی رسانه‌ها این موضوع را رد می‌کند و در بهترین حالت به شارژ دهی 13.5 ساعته دست پیدا کرده‌اند.

حال نسخه بروزرسانی شده گلکسی بوک فلکس 5G به باتری قدرتمند 70 وات ساعتی مجهز شده و تاییدیه Intel Evo را دریافت کرده است، در نتیجه انتظار می‌رود که باتری این محصول نسبت به نسخه قبلی عملکرد بهتری داشته باشد؛ البته برای تایید این موضوع باید منتظر بررسی رسانه‌ها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا