رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!


رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!

پژو از نسخه فیس لیفت شده 5008 مدل 2021 رونمایی کرد. اگرچه تغییرات رخ داده در این خودرو خیلی چشمگیر نیستند اما باعث می‌شوند شاسی‌بلند فرانسوی‌ها تا زمان معرفی نسل جدید این خودرو چشم خریداران را به خود خیره کند. این خودرو هم‌اکنون شباهت زیادی به برادر کوچک‌تر یعنی 3008 پیدا کرده است. تغییرات 5008 … The post رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ...

پژو از نسخه فیس لیفت شده ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. اگرچه تغییرات رخ داده در این خودرو خیلی چشمگیر نیستند اما باعث می‌شوند شاسی‌بلند فرانسوی‌ها تا زمان معرفی نسل جدید این خودرو چشم خریداران را به خود خیره کند. این خودرو هم‌اکنون شباهت زیادی به برادر کوچک‌تر یعنی ۳۰۰۸ پیدا کرده است.

رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!

تغییرات ۵۰۰۸ فیس لیفت با بخش جلو آغاز می‌شوند جایی که جلوپنجره بدون فریم جدیدی دیده می‌شود. این قطعه دارای تیغه‌های زاویه‌دار جدید در زیر چراغ‌ها هستند. خب صحبت از چراغ‌ها شد و باید گفت آن‌ها نیز جدید بوده و از تکنولوژی LED و دیلایت های تیز با عناصر کرومی سود می‌برند. تریم های GT و GT پک این خودرو از چراغ‌های جلوی تمام LED سود می‌برند.

رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!

با حرکت به سمت عقب شاهد چراغ‌های جدید با تکنولوژی تمام LED خواهید بود. مشتریان ۵۰۰۸ فیس لیفت می‌توانند رنگ‌های متنوعی برای بدنه را سفارش دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به آبی، مسی، سفید، خاکستری، مشکی و قرمز اشاره کرد.

رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!

داخل کابین نیز تغییراتی رخ داده و این خودروساز فرانسوی از جدیدترین طراحی کاکپیت دیجیتال i-Cockpit که شامل صفحه مرکزی ۱۰ اینچی و پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی می‌باشد استفاده کرده است. این شاسی‌بلند تازه‌نفس همچنین از دکمه‌هایی مشابه دکمه‌های پیانو برای عملکردهای کلیدی همچون رادیو، کولر، چراغ‌ها و ناوبری سود برده است.

رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس! رونمایی از پژو 5008 فیس‌لیفت 2021، شیرِ تازه‌نفس!

تریم های متنوعی در دسترس بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش چرم ناپا و عناصر مشکی آلکانترا اشاره کرد. تکنولوژی‌های کلیدی زیادی نیز در ۵۰۰۸ فیس لیفت دیده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان سیستم دید در شب، کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و ترمز اضطراری خودکار را نام برد.

قوای محرکه این خودرو در اروپا شامل پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی، ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بنزینی، ۴ سیلندر ۱.۵ و ۲ لیتری دیزلی هستند.

قیمت پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ هنوز اعلام نشده اما این خودرو تا پیش از پایان سال روانه بازارهای اروپایی خواهد شد.

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تحقق جهش تولید با توسعه نوآوری