تولیدی شومیز و ۵ اصل طلایی موفقیت آن

با ما همراه باشید تا ۵ اصل اساسی موفقیت یک تولیدی شومیز را با هم مرور کنیم. تولید می‌بایست بر اساس هدف و کاربرد شومیز پیش رود.

تولیدکنندگان باید بدانند که راحتی شومیز اهمیت بسیاری دارد. شومیز لباسی است که اندام فرد به آن فرم می‌دهد.

رهایی پارچه روی بدن، شومیز را از سایر لباس‌ها متمایز می‌کند. شومیز یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین لباس‌های زنانه در ایران است.

۵ اصل طلایی موفقیت تولیدی شومیز

تولید پیراهن‌های خاص زنانه که با نام شومیز می‌شناسیم به قرن ۱۸ باز می‌گردد. روزگاری شومیز و پیراهن‌هایی که به عنوان لباس زیر پوشیده می‌شد برای شاهزادگان شبانه روز کار می‌کرد.

از آنجایی که شومیز را به عنوان لباس زیر پیراهن‌های سلطنتی می‌پوشیدند تا بدن را اذیت نکند و یا چیزی باشد شبیه عرق‌گیر؛

به سرعت کهنه و مستهلک می‌شد، به همین دلیل تولید شومیز به سرعت رونق گرفت و به مرور جای خود را در میان مردم عادی نیز باز کرد.

آنچه این روزها به عنوان شومیز تولید می‌شود تا حدودی با شومیزهای قرن ۱۸ فاصله گرفته اما اصول تولید شومیز با کیفیت هنوز هم رعایت می‌شود.

اگر قصد خرید تکی ندارید و به دنبال خرید شومیز عمده هستید، بهترین تولیدی‌ها برای خرید انتخاب کنید.

تولیدی شومیز و 5 اصل طلایی موفقیت آن

مسیر موفقیت تولیدی شومیز

با ما همراه باشید تا ۵ اصل اساسی موفقیت یک تولیدی شومیز را با هم مرور کنیم. تولید می‌بایست بر اساس هدف و کاربرد شومیز پیش رود.

تولیدکنندگان باید بدانند که راحتی شومیز اهمیت بسیاری دارد. شومیز لباسی است که اندام فرد به آن فرم می‌دهد. رهایی پارچه روی بدن، شومیز را از سایر لباس‌ها متمایز می‌کند.

پارچه قرار است مستقیما با پوست بدن در ارتباط باشد و در عین زیبا، کاربردی و خاص باشد.

شومیز یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین لباس‌های زنانه در ایران است.

معرفی تولیدی شومیز مانگوپ

شرکت تولیدی مانگوپ ( مانتو گل پوشان) بیش از ۳۰ سال در عرصه تولید مانتو و دیگر پوشاک زنانه در حال فعالیت می باشد.

این فروشگاه توانسته است علاوه بر افزایش محصول در تولیدی خود، به طور عمده این محصولات را در اختیار صاحبان مغازه و فروشگاه خرده فروش، قرار دهد و این عزیزان علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب کالاهای عرضه شده مانند مانتو و شومیز عمده ، از خدمات تحویل سریع و به موقع در محل، ۷ روز مهلت تعویض کالا، ضمانت کیفیت و اصالت محصولات با روش پرداختی مطمئن ، برخوردار شوند.

تولیدی شومیز و 5 اصل طلایی موفقیت آن

اصل اول تولیدی شومیز، جنس پارچه

گفتیم که از ابتدا شومیز را به عنوان حائلی میان لباس اصلی و پوست بدن استفاده می‌کردند. بنابراین جنس پارچه و سازگاری آن با پوست اهمیت بسیاری داشته است.

این خاصیت شومیز هنوز تغییر نکرده. هر سبک از شومیز را که خریداری کنید قرار است پیراهنی باشد که از شانه‌ها آویزان می‌شود و با پوست بدن مستقیما در ارتباط است.

وجود ناخالصی در پارچه و استفاده در پلاستیک در متریال باعث می‌شود که پارچه در تماس با عرق بدن به سرعت بو بگیرد.

مشتریان این را به خوبی می‌دانند. جنس کتان و پنبه بهترین و پرطرفدارترین است. حریر و ساتن نیز پارچه‌های با کیفیتی است.

اگر کیفیت جنس نخ پارچه خوب باشد، خریداران بسیاری را به خود جلب می‌کند. پارچه نباید حساسیت ایجاد کند؛

بو بگیرد و پوست بدن را آزار دهد. تیم‌های تولیدی شومیز موفق اولین اصل را به خوبی می‌دانند و به هر قیمتی که شده کیفیت پارچه‌های تولیدی شومیز را بالا نگه می‌دارند.

اصل دوم تولیدی شومیز، شومیز یعنی راحتی!

شومیزهای قرن ۱۸؛ پیراهن‌هایی بودند سفید رنگ از جنس پنبه یا کتان که تا روی زانو بالا می آمد و آستین کوتاهی داشت و یقه گرد داشت.

به نحوی طراحی شده بود که از زیر لباس اصلی پر زرق و برق بیرون نزند. قرن ۱۹ همین لباس سفید با حذف آستین و کوتاه شدن بیش‌تر شبیه به لباس خواب شد.

قرن ۲۰ شومیز به نوعی تبدیل به لباس خواب شده بود اما طراحان خلاق از راحتی و رهایی سبک طراحی شومیز و پارچه‌های آن برای تولید شومیزهایی استفاده کردند که می‌توان هر جایی پوشید.

از سر کلاس درس گرفته تا قرارهای دوستانه. به عنوان لباس راحتی یا به عنوان لباس مهمانی، مهم این است که شومیز با پوست بدن شما در ارتباط است و بدنتان به آن فرم دهد.

راحت است و از پوشیدنش حس خوبی خواهید داشت. قرن ۲۱، متناسب با تغییراتی که سبک زندگی زنان و میزان فعالیت آن در اجتماع ، طراحی شومیز تنوع بسیاری پیدا کرد.

تولیدی شومیز از لباس مهمانی تا لباس خواب را طراحی می‌کند. مهم آن است که روی بدن خوش بنشیند.

اصل سوم تولیدی شومیز، طراحی خلاقانه

با حفظ اصالت و کاربردی بودن شومیز، هر روز شاهد تولید لباس‌هایی هستیم که راحت است، کاربردی و شیک است و از پوشیدن آن حس بهتری دارید.

طراحی خلاقانه به معنای شناخت نیازهای روز جامعه است و هماهنگی آن با هنر و فرهنگ کشور و تولید محصولی که مشتریان را به خود جلب کند.

اگر فروشندگان عمده بتوانند، تولیدی‌های خلاق و پیشرو را حمایت کنند بدون شک پتانسیل طراحان داخلی کم از سایر کشورها ندارد.

اصل چهارم تولیدی شومیز، نگاه به نیاز جامعه

تولیدی شومیز اگر تنها نگاه به مدل‌ها و شیوه‌های طراحی و تولید کشورهای دیگر داشته باشد، عملا از نیاز بازار خود جا می‌ماند و مشتریان را از دست می‌دهد.

تولیدی شومیز ابتدا باید بداند که مشتریانش برای چه مصرفی از محصولاتش استفاده می‌کنند.

این روزها، مدل‌هایی از شومیز جای مانتو را گرفته.گرم‌تر شدن هوا نیز به این انتخاب کمک کرده و این فرصتی است تا تولیدی شومیز بخشی از بازار مانتو فروشی‎‌ها را به دست بگیرد.

طراحی‌ها باید بر اساس آناتومی مردم بومی انجام شود، از نظر قد و عرض شانه نُرم جامعه رعایت شد. یقه‌های شومیز معمولا گرد است.

با توجه به اینکه برای تولید شومیزهایی که بتوان خارج از منزل پوشید نیاز است که یقیه باز نباشد، یقه‌های گرد پوشیده طراحی می‌شود و یا حتی خارج از عرف طراحی شومیز به سراغ یقه هفت رفته و بر اساس نیازها طرحی تغییر می‌کند.

یک تولیدی شومیز موفق، باید انعطاف پذیری بیشتری در برابر خواست و نیاز جامعه داشته باشد.

تولیدی شومیز و 5 اصل طلایی موفقیت آن

اصل پنجم تولیدی شومیز ، حفظ مشتری

تولیدی‌ها معمولا در مورد سری‌های خاصی از محصولاتشان مشتریان ثابت پیدا می‌کنند. واجب است که در مورد محصولات موفق به هیچ عنوان مشتری را از دست ندهید. کیفیت را کاهش ندهید و قیمت را بالا نبرید.

مطمئن باشید که با رفتن تعداد سفارش سودآوری بیش‌تری برای شما دارد.

بعلاوه، زمانی که یک محصول موفق می‌شود، مدل‌های بی کیفیت آن نیز وارد بازار شده و اگر کوچکترین قصوری در کیفیت محصولات و همچنین تغییر خاصی در قیمت ایجاد کنید، به سرعت مشتری‌ها به سمت محصولات مشابه می‌روند که عملا از موفقیت طرح تولیدی شما استفاده می‌کنند. ا

گر بتوانید مشتری خود را حفظ کنید، برای طراحی آتی نیز بازار مصرف خواهید داشت و دستتان برای ایجاد طرح‌های خلاقانه‌تر نیز باز است.

اصل ششم تولیدی شومیز، خیاط حرفه‎‌ای معجزه می‌کند

برش حرفه‌ای، دوخت دقیق، تغییر جزئی در هماهنگی با طراح و می‌تواند یک محصول معمولی را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند. این هنر دست خیاطان ماهر است.

تولیدی شومیز موفق، خیاط‌هایی دارد که به تمام جزئیات توجه دارند. با بهترین طراحی و بهترین پارچه و بهترین بازاریابی اگر تیم خیاطی حرفه‌ای نداشته باشید کار حرفه‌ای تولید نخواهد شد.

کلام آخر

شما فروشندگان و بوتیک داران سراسر کشور به راحتی با مراجعه به آدرس اینترنتی تولیدی مانتو عمده و شومیز عمده مانگوپ mangop.ir می توانید جدید ترین محصولات مانگوپ را مشاهده و خرید نمایید.

شومیز های عمده تولیدی شومیز مانگوپ علاوه بر قیمت مناسب، ارسال سریع به سراسر کشور نیز را دارند.