امداد موبایل محلی مناسب برای خدمات تعمیر موبایل


همراه ما باشید تا نکات انتخاب یک مرکز تعمیرات موبایل را بیان کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، استفاده غیراصولی از موبایل و نصب نرم افزارهای مخرب اختلالاتی را ایجاد کرده که باعث می‌شوند شما به فکر تعمیر موبایل خود باشید. هر چه باشد، تعمیر موبایل بهتر از خرید موبایل جدید است. چرا که قیمت خرید اکثر موبایل‌های دست اول در شش ماهه اول سال 1399، روند صعودی داشته است. از طرفی، شما نمی‌توانید زمان زیادی صبر کنید تا یک موبایل نو با تمام امکانات خریداری کنید. در نهایت، باز هم به فکر تعمیر موبایل‌تان خواهید بود. منطقی است که مراجعه به هر مرکز تعمیرات موبایل، کار درستی نیست. چرا که ممکن است موبایل شما همانند شرایط فعلی کارکرد نداشته باشد. پس واجب است که شما نسبت به انتخاب اصولی مراکز تعمیر موبایل، نگاه ویژه‌ای داشته باشید. همراه ما باشید تا نکات انتخاب یک مرکز تعمیرات موبایل را بیان کنیم.

امداد موبایل محلی مناسب برای خدمات تعمیر موبایل

برای تعمیر موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟

ارائه اطلاعات کافی به تعمیرکار

همواره وقتی که به یک مرکز تعمیر موبایل مراجعه می‌کنید، ابتدا می‌بایست درباره‌ی آن‌چه که برای موبایل‌تان پیش آمده، توضیح دهید. چون ارائه‌ی راهکار برای برطرف شدن مشکل فنی موبایل تا حد زیادی به آن‌چه که رخ داده است، بستگی دارد. علاوه براین، اگر شما تمامی اشکالات فنی موبایل خود را بیان نکنید، زمان زیادی طول خواهد کشید تا موبایل به طور 100 درصد عیب‌یابی شود. برای نمونه، روشن نشدن صفحه نمایش می‌تواند به خاطر وارد شدن ضربه فیزیکی سخت یا افتادن موبایل در آب باشد. در حالت اول، لازم است که تاچ ال سی دی تعویض گردد. اما در حالت دوم، ضرورت چندانی برای تعویض تاچ ال سی دی وجود ندارد. به احتمال زیاد باید باتری گوشی را تعویض نمود. با توجه به این مثال، هیچ‌گاه از اهمیت ارائه‌ی اطلاعات لازم، قبل از واگذار کردن موبایل کاسته نمی‌شود.

تحقیق درباره‌ی تعمیر موبایل مورد نیاز

ممکن است این چندمین باری باشد که شما به تعمیر موبایل نیاز داشته باشید. در این شرایط، احتمالا شما هم از آن‌چه که پیش آمده، کلافه هستید. جهت این‌که شرایط بار دیگری تکرار نشود، لازم است در مورد تعمیر مورد نیاز موبایل خود تحقیق کنید. مثلا بارها پیش آمده که گلس روی ال سی دی گوشی افراد شکسته باشد و مشتریان اصرار دارند که تعویض تاچ ال سی دی صورت بگیرد. در صورتی که تعویض گلس روی ال سی دی می‌تواند هم نیاز شما را برطرف کند و هم هزینه‌ی کمتری را برای شما داشته باشد. لذا، قبل از مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل حتما لازم است خودتان نیز تحقیقات لازم را انجام دهید.

مراجعه اینترنتی به مرکز تعمیر موبایل

امداد موبایل محلی مناسب برای خدمات تعمیر موبایل

با توجه به گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان می‌بایست بیشتر از هر چیز دیگر، مراقب سلامت کامل خود و خانواده‌تان باشید. به خصوص انتخاب محیط‌های رفت و آمد شما باید به گونه‌ای باشد که محل تردد تعداد زیادی از افراد نباشد. هنگام مراجعه به مرکز تعمیر موبایل نیز به این قاعده‌ی کلی که همه افراد ملزم به رعایت آن هستند، توجه ویژه کنید. مراکز تعمیرات آنلاین موبایل مانند امداد موبایل می‌توانند در کاهش ریسک ابتلا به کرونا تاثیرگذار باشند. چرا که الزامی برای مراجعه‌ی حضوری افراد به دفتر مرکزی امداد موبایل وجود ندارد. شما می‌توانید روند زیر را طی کنید تا تعمیر موبایل شما به صورت موفقیت‌آمیزی پیش برود:

امداد موبایل محلی مناسب برای خدمات تعمیر موبایل

با تایپ یو آر ال https://emdadmobile.net/smartphone-repair/ به صفحه‌ی ثبت سفارش تعمیر موبایل وارد شوید. فرم ثبت سفارش تعمیر موبایل را در با حوصله پر کنید. در کم‌ترین زمان، کارشناسان امداد موبایل با شما ارتباط برقرار می‌کنند و هزینه‌ی تعمیر موبایل را شرح می‌دهند. اگر موافقت خود را برای تعمیر اعلام نمودید، مراحل عیب‌یابی و رفع مشکلات فنی موبایل‌تان آغاز می‌شود. پس از پایان رفع مشکلات فنی، موبایل تعمیر شده به صاحبانش تحویل داده می‌شود. روند تحویل موبایل مشتریان تنها به صورت پیک صورت می‌گیرد. پس از تحویل، زمانی که متوجه شدید که موبایل‌تان به طور اساسی تعمیر شده است، می‌بایست مبلغ تعمیر موبایل را به امداد موبایل پرداخت کنید.

مزیت انتخاب امداد موبایل در مقایسه با سایر مراکز تعمیرات موبایل، کسب رضایت 100 درصدی مشتریان است. مراحل 3 تا 6، بیانگوی این ویژگی بخصوص امداد موبایل می‌باشد.

ویژگی‌های برتر امداد موبایل در زمینه‌ی تعویض تاچ ال سی دی و تعویض باتری گوشی

تعویض تاچ ال سی دی نباید منجر به آسیب رساندن فیزیکی به سایر اجزای سخت افزاری موبایل شود. همین نکته‌ی مهم می‌تواند سبب متمایز شدن مراکز تعمیر موبایل شود. بسیاری از تعمیرکاران جوان تنها نتیجه‌ی نهایی را در نظر دارند. در صورتی که یک تعمیرکار باتجربه و آگاه می‌داند که علاوه بر حاصل شدن نتیجه‌ی نهایی، محافظت از سایر اجزای سخت افزاری موبایل نیز اهمیت دارد. پس تعویض تاچ ال سی دی را نباید به هر فردی که تنها با قطعات سخت افزاری آشنایی دارد، بسپارید. توجه به دانش تعمیرکار نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. گفته می‌شود که امداد موبایل نیز این دو ویژگی برتر را در ماهیت خود دارا می‌باشد. تعمیر موبایل زمانی کارآمد خواهد بود که چیزی از طول عمر مفید تلفن همراه کاسته نشود. تعویض باتری گوشی تنها برداشتن و گذاشتن یک باتری جدید نیست. با استفاده از باتری اورجینال مناسب برای مدل تلفن همراه، طول عمر مفید موبایل‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که بسیاری از مشتریان فریب قیمت پایین تعویض باتری موبایل را می‌خورند! امداد موبایل خود به عنوان یک مرکز وارد کننده و تامین کننده‌ی لوازم اصلی موبایل در کشور فعالیت می‌کند. زمانی که تلفن همراه معیوبی به تعویض باتری گوشی نیاز دارد، از اصلی‌ترین باتری جدید برای جایگزین باتری خراب، استفاده می‌شود. آشنایی کامل با ابزارهای تعمیر موبایل در امداد موبایل، یک مزیت منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. چون قطعات سخت افزاری حساسیت بسیار زیادی دارند و به هنگام تعویض یا تعمیر لازم است که به سلامت آن‌ها توجه نمود. کارشناسان امداد موبایل نحوه استفاده از لوازمی همانند هویه و سیم لحیم، منبع تغذیه و دستگاه لوپ تسلط کامل دارند. برای نمونه، زمانی که می‌بایست تاچ ال سی دی تعویض شود، سایر قطعات شکسته‌ی سطح رویی موبایل با حساسیت خاصی برداشته شوند. لذا نمی‌توان تنها با دست به برداشتن تک به تک قطعات ریز و تیز اقدام کرد. این فرآیند در امداد موبایل با استفاده از پنس های خاص صورت می‌گیرد.

منبع خبرگزاری yjc


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سردمداران ورود و خروج حقیقی‌ها - 1403/03/01