نخستین آزمایشگاه بات فیوژن راه‌اندازی شد


نخستین آزمایشگاه بات فیوژن راه‌اندازی شد

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین از راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه بات فیوژن لوله‌های PE با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در سطح استان‌های همجوار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحسین قافله‌باشی در این باره گفت: وجود یک آزمایشگاه ذی‌صلاح برای انجام تست بات فیوژن در استان‌های قزوین، زنجان، گیلان، همدان و... کاملاً احساس می‌شد و شرکت گاز استان قزوین با پیگیری‌های مستمر و همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی توانست به این مهم دست یابد.

وی با معرفی شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا در زمینه انجام آزمون کشش سرجوش‌های پلی‌اتیلن، تصریح کرد: شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا با کمک و آموزش‌های بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین توانست در دو مرحله ممیزی از سوی پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران تأیید صلاحیت لازم را بگیرد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه وجود این آزمایشگاه سبب تسهیل و تسریع در روند پروژه‌های گازرسانی می‌شود، یادآور شد: شرکت‌های گاز استانی همجوار و پیمانکاران مربوطه که تاکنون آزمایش‌های لازم را به آزمایشگاه شرکت ملی گاز ایران در شهر ری ارسال می‌کردند اکنون می‌توانند برای این کار، با شرکت فناوران انرژی و محیط زیست دانا همکاری لازم را داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جدول زمانبندی قطع برق در پایتخت از ساعت 18 تا 20