بستر خدمات دهی مطلوب به مردم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی فراهم شود


بستر خدمات دهی مطلوب به مردم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی فراهم شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مراجعه نکردن برخی از مردم به دستگاه های اجرایی می طلبد بستر های لازم جهت ارائه خدمات دهی به آن ها فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دستور کار این جلسه نقش مهمی در روند خدمت به مردم و در ارزیابی عملکرد دستگاه ها و استفاده از اهرم های تشویقی و انگیزشی برای گسترش کمی و کیفی خدمت به مردم استان است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد رضایت و امنیت برای مردم در تمامی ابعاد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال دستگاه های اجرایی در شاخص های جدیدی همچون توجه به بخش خصوصی و برون سپاری امور، ارتباطات مردمی و سمن ها ارزیابی شده اند.

کلانتری ابراز داشت: در این ارزیابی ها بر ۲موضوع از جمله همکاری دستگاه ها در بحث کرونا و عملکرد دستگاه ها در بحران ها حساسیت ویژه ای وجود داشته است.

وی تاکید کرد: باید در این روز های کرونایی شرایط به سمتی پیش رود تا مردم در خانه هایشان بتوانند از خدمات الکترونیک بهره ببرند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت : رغم برخی از مشکلات از جمله تحریم ها و بحث بیماری کرونا دستگاه های اجرایی استان در شاخص های مختلف عمومی و اختصاصی رشد ۳/۲ درصدی داشته است.

علی سلحشوری افزود: امسال در مجموع استان در ارتقا شاخص ها رشد مطلوبی داشته ‌است.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری جشنواره شهید رجایی در استان برگزار می شود ‌و این انتخاب ها با توجه به امتیازاتی که سامانه امور استخدامی کشور ثبت شده، خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صلاحیت 10 داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس در گچساران و باشت تایید شد