ماجراجویی خطرناک با عبور از طاق دور دل دور با جت پک!


ماجراجویی خطرناک با عبور از طاق دور دل دور با جت پک!

مرد انگلیسی در یک ماجراجویی خطرناک با جت پک خود اقدام به عبور از میان طاق طبیعی دور دل دور کرد.

ماجراجویی خطرناک با عبور از طاق دور دل دور با جت پک!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طاق «دور دل دور»، یکی از جاذبه‌های طبیعی کشور انگلیس به شمار می‌رود. این جاذبه طبیعی در ساحل ژوراسیک در منطقه دورست انگلیس واقع شده است. اما به تازگی ماجراجویی خطرناک یک مرد انگلیسی که با جت پک اقدام به عبور از طاق دور دل دور کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه عبور این مرد از این طاق تاریخی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یک محیط بان محلی تهیه شده است این جت پک سوار در حالی که بر فراز دریا قرار گرفته است از زیر قوس این طاق ۲۰۰ فوتی عبور کرد. این طاق تشکیل شده از سنگ آهک طبیعی در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این محیط بان که نخواست نامش فاش شود، هنگامی که در بالای صخره ایستاده بود این صحنه دلهره آور را از نزدیک مشاهده کرد. او در توصیف این صحنه گفت در حالی که بوی سوخت جت پک همه جا پخش شده بود صدای کَر کننده جت پک به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید

وحشت راننده با دیدن شیر نر در پارکینگ خودرو

در ویدئوی منتشر شده جت پک سوار بی باک در حالی که روی سطح دریا شناور است به این طاق معروف نزدیک می‌شود. او سپس با سرعتی بسیار زیاد مستقیما به سمت آن حرکت کرده و ناگهان دید محو می‌شود.

اقدام خطرناک این جت پک سوار با واکنش سخنگوی محیط بانی محلی همراه بود. سخنگوی محیط بانی منطقه لولورس در این باره گفت: متاسفانه به تازگی سوءاستفاده افراد از این طاق طبیعی برای وایرال شدن زیاد شده است. این نه تنها می‌تواند خطرآفرین باشد بلکه موجب ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی در این منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق