30 هزار لیتر بنزین خارج از شبکه عرضه ملی در استان مرکزی کشف شد


30 هزار لیتر بنزین خارج از شبکه عرضه ملی در استان مرکزی کشف شد

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 30 هزار لیتر بنزین خارج از شبکه عرضه ملی در هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون در شهرستان شازند کشف و ضبط شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان مسلح احشام در شهرستان فراهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از دستگیری سارقان مسلح احشام شهرستان فراهان خبر داد و گفت: در پی اطلاع از سرقت احشام به صورت مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان فراهان، یک تیم از ماموران پلیس آگاهی بررسی تخصصی این موضوع را آغاز کردند.

سرهنگ «کامیار چهری» افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، اطلاعات و سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ سارق سابقه‌دار به دست آمد که سرانجام با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پلیس، سارقان شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر شدند.
وی ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت ۲۲ راس از احشام در یکی از روستاهای شهرستان فراهان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

کشف ۲ کیلوگرم هروئین در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز از کشف و ضبط ۲ کیلوگرم هروئین در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در تحقیقاتی از خرید و فروش مقادیری مواد مخدر از سوی سه توزیع کننده موادمخدر در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک مطلع شدند و برنامه‌ریزی لازم را برای دستگیری این افراد آغاز شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود:با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضایی، فعالیت متهمان تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت و با پایان یافتن تحقیقات، متهمان دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنها ۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهردار: 103 درصد از درآمدهای شهرداری اراک محقق شد