رهبر: مسئولان دور خود سیم خاردار نکشند


رهبر: مسئولان دور خود سیم خاردار نکشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت:مشارکت عمومی در جبهه های حق علیه باطل یکی از مهمترین دستاور دفاع مقدس محسوب می شود در حال حاضر این دستاورد ها دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی عرصه‌ها فصل الخطاب است در این راستا پیرامون جنگ تحمیلی با رژیم بعثی عراق تحلیل بسیار جامع و گسترده‌ای را فرمودند زیرا معظم له در تمامی مسائل جنگ حضور داشتند.

وی افزود: ویژگی دفاع مقدس این بود که تمامی اقشار جامعه به نوعی در آن شرکت داشتند که این مشارکت عمومی در جبهه‌های حق علیه باطل یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می‌شود و در حال حاضر این دستاوردها دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت باید مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: مسئولا ن کشور بدانند که هدف انقلاب اسلامی تنها تغییر رژیم نبود بلکه هدف انقلاب اسلامی ایجاد حکومت، عدالت و تقوای اسلامی بود اما در حال حاضر برخی مسئولان دور خود سیم خاردار کشیدند که مانع از دیدار با مردم می‌شود.

رهبر ادامه داد: حضرت علی (ع) در نامه‌ای مدیریتی خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند دیواری بین خود و مردم ایجاد نکن زیرا مردم حق عظیمی دارند و مسئولان باید بدانند که وام‌دار ملت هستند و باید در خدمت مردم باشند. لازم است مسئولین نامه مدیریتی امیرمومنان خطاب به مالک اشتر را مطالعه کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ حضور رئیس جمهور و نخست‌وزیران پیشین عراق در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور فقید و همراهان