دستبرد 1.8 میلیون لیتری به خط لوله انتقال‌سوخت


فرمانده انتظامی استان کرمان ازسرقت یک میلیون و 200 هزار لیتر گازوئیل از خط لوله اصلی انتقال سوخت خبر داد و گفت: در این زمینه سه متهم دستگیر و بازداشت شدند. به گزارش خراسان، سردار «عبدالرضا ناظری» در تشریح...

فرمانده انتظامی استان کرمان ازسرقت یک میلیون و 200 هزار لیتر گازوئیل از خط لوله اصلی انتقال سوخت خبر داد و گفت: در این زمینه سه متهم دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش خراسان، سردار «عبدالرضا ناظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کشف 20 هزار لیتر گازوئیل از خودرویی که از خط لوله اصلی انتقال سوخت «رفسنجان-کرمان» برداشت می کرد و متواری شدن متهم، مراتب با عنوان قاچاق سازمان یافته فراورده های نفتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این زمینه با استفاده از اطلاعات و سرنخ هایی که از خودروی توقیفی به دست آمد، دو نفر از همدستان متهم متواری، شناسایی و در دو عملیات پلیسی در شهر کرمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: مخفیگاه متهم فراری نیز در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی شد و وی با دریافت نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتاد. وی با اشاره به شگرد مجرمان، خاطرنشان کرد: متهمان با تعبیه سه شیر تخلیه و نصب فشار شکن روی خط لوله انتقال سوخت، در زمان های خلوت و بدون تردد به برداشت سوخت و بارگیری آن در خودروهای حمل سوخت و انتقال آن ها تحت پوشش مصالح ساختمانی اقدام می کردند. ناظری افزود: براساس اعلام شرکت خطوط لوله نفت ایران، یک میلیون و 200 هزار لیتر گازوئیل (نفت گاز) از خط لوله اصلی سرقت و برداشت شده که کارشناسان ارزش آن را 108 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف سرقت از خط انتقال ری - تبریز

همچنین به گزارش رکنا، دادستان شهریار از کشف و دستگیری عوامل سرقت ۶۰۰ هزار لیتر فراورده‌های نفتی از خط انتقال سوخت ری به تبریز در شهریار خبر داد. حمید عسگری پور افزود: در این خصوص دو نفر دستگیر شده اند اما پرونده در شعبه دوم بازپرسی همچنان مفتوح است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)